اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لردگان تأکید کرد

الزام ادارات به تهیه ملزومات اداری از تولیدات داخلی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان لردگان گفت: با توجه به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، تمامی ادارات این شهرستان ملزم به خریدهای اداری خود از تولیدات داخلی هستند.

الزام ادارات به تهیه ملزومات اداری از تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منصور ظفریان بعدازظهر امروز در نشست اطلس اجتماعی این شهرستان، اظهار داشت: اطلس اجتماعی کشور سامانه‌ای است که با رصد تجمیع آمار و اطلاعات، ویژگی‌ها، خصوصیات، رویدادهای اجتماعی و فرهنگی کشور از جمله اشتغال، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی بر اساس مشخصات محیطی و جغرافیایی یک منطقه گزارش ویژه تهیه می‌کند.

وی افزود: هدف اصلی این سامانه طرح صحیح وضعیت اجتماعی کشور با توجه به پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و ویژگی‌های جمعیتی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و محیطی به‌منظور تقویت مدیریت اجتماعی کشور و مواجهه و رفتار خردمندانه با موضوعات و آسیب‌های اجتماعی است.

ظفریان تأکید کرد: با توجه به نامگذاری سال‌جاری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری لازم است تا ادارات این شهرستان تمامی خریدهای اداری خود را از تولیدات داخلی تهیه کرده و از خرید اجناس خارجی خودداری کنند.

فرماندار شهرستان لردگان با تأکید بر اینکه تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امروزه یکی از مسائل مهم کشورمان در پرداختن به مسائل اقتصادی است، گفت: پرداختن به تولیدات ملی یکی از راهبردهای مهمی است که در راستای قطع وابستگی‌های اقتصادی یا استقلال و نیز اقتدار منطقه‌ای و جهانی در راستای افزایش درآمد خانوار و در نتیجه شکوفایی اقتصادی باید مد نظر قرار گیرد.

وی به نیروی بسیار مستعد و توانمند و منابع گسترده در ایران اشاره و یادآور شد: با توجه به وجود استعدادهای موجود در کشور، سرمایه‌گذاری در زمینه تولید محصولات مختلف، فرصتی طلایی برای شکوفایی استعداد جوانان کشور و مقدمه اشتغالزایی و کارآفرینی است.

ظفریان یکی از آسیب‌های محصولات و کالاهای خارجی را کیفیت پایین و قیمت بالای آن عنوان کرد و افزود: با دانش، تکنولوژی و استفاده از فناوری‌های نوین می‌توان محصولاتی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در کشور تولید کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول