اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری خبر داد

تولید 100 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاکنون بیش از 100 هزار تن انواع ورق گالوانیزه را تولید کرده است.

تولید 100 هزار تن ورق گالوانیزه خودرو در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ‌کاظم چهره‌گشا بعدازظهر امروز در نشست دو جانبه رئیس مجلس استان کربلا و هیئت همراه با استاندار، مدیران، صنعتگران، تجار و بازرگانان این استان، اظهار داشت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری که از نیمه دوم سال گذشته تولید خود را آغاز کرد تاکنون بیش از 100 هزار تن انواع ورق گالوانیزه را تولید کرده است که حدود 10 درصد آن به کشورهای منطقه صادر شده است.

دبیر انجمن شرکت شهرک‌های ساختمانی تأسیساتی چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: انجمن تأسیسات چهارمحال و بختیاری با برخورداری از یک هزار و 484 عضو یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌های صنفی و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری است که در رشته‌های راه‌‎سازی، تأسیسات و تجهیزات، آب، صنعت و معدن در حال فعالیت است.

احمدرضا چابک افزود: شرکت شهرک‌های ساختمانی و تأسیساتی از نظر تعداد شرکت‌های پیمانکاری جزو فعالان کشور است، به‌ طوری‌که در حال حاضر بیشترین نیروی متخصص در بخش ساختمان سازی کشور کویت از نیروهای چهارمحال و بختیاری است.

چابک ادامه داد: نیروهای متخصص و دانشگاهی، مهندسان و کاردانان فنی افزون بر یک هزار و 800 نیروی فنی و کارآزموده، 3 هزار و 600 نیرو در بخش ماشین ‌آلات سنگین، یک هزار و 500 دستگاه وسیله نقلیه سبک و تجهیزات کارگاهی با برخورداری از منابع مالی و قابلیت سرمایه‌گذاری در بخش صنعت مشغول به فعالیت هستند.

دبیر انجمن شرکت شهرک‌های ساختمانی تأسیساتی چهارمحال و بختیاری با اعلام آمادگی به‌ منظور سرمایه‌گذاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های عمرانی کشور عراق، گفت: در صورت فراهم سازی بستر مشارکت و فعالیت این انجمن در کشور عراق می‌توان امیدوار بود تا توان بالقوه سرمایه‌گذاران ایرانی در کشور عراق به بالفعل تبدیل شود.

نشست دو جانبه رئیس مجلس استان کربلا و هیئت همراه با مدیران، صنعتگران، تجار و بازرگانان چهارمحال و بختیاری با هدف ارتقای سطح مبادلات تجاری و صنعتی بین دو استان کربلا و چهارمحال وبختیاری امروز در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول