اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

پخش روزانه 10 ساعت برنامه تولیدی نوروزی از سیمای استانی دنا

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: به جز برنامه شبانه‌ای که هر شب از این شبکه پخش می‌شد روزانه شاهد پخش 10 ساعت برنامه تولیدی از سیمای استانی دنا بودیم.

پخش روزانه 10 ساعت برنامه تولیدی نوروزی از سیمای استانی دنا

مسلم رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال و در نوروز تجربه خوبی برای پخش شبانه‌روزی برنامه‌ها از رادیو و تلویزیون این استان کسب کردیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های تولیدی این مرکز و پخش آن‌ها در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: روزانه 10 ساعت برنامه تولیدی از این شبکه برای بینندگان سیمای استانی دنا پخش می‌شد.

این مسئول یادآور شد: این 10 ساعت برنامه تولیدی به غیر از برنامه 90 دقیقه‌ای شبانه این شبکه بود که شبانه به صورت زنده میهمان خانه‌های مردم خوب استان ما در ایام نوروز بود.

رحیمی در ادامه افزود: برنامه‌های تولیدی ما در حوزه خانواده و کودک و مسائل پزشکی و ورزشی و جوانان بود که توسط همکاران در این ایام برای مردم و مسافران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد پخش شد.

وی تصریح کرد: امسال نزدیک به 60 ساعت برنامه‌های فاخر از جمله تله فیلم و  سریال و انیمیشن داریم که امیدواریم بتوانیم به وسیله آن‌ها رضایت مردم استان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول