اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا:

روح ایثار و خودباوری به عرصه تولید وارد شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا گفت: روح ایثار و خودباوری باید به عرصه تولید وارد شود.

روح ایثار و خودباوری به عرصه تولید وارد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، رضا رضوانی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم هفته کار و کارگر در جمع مدیران و صنعتگران استان در سپاه عاشورا با بیان اهداف و برنامه‌های سازمان بسیج کارگری و کارمندی اظهار داشت: سالی که مقام عظمای ولایت با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری فرموده‌اند فرصت بسیار مناسبی برای نشان دادن خودباوری و توان ما در عرصه‌های تولید است.

وی افزود: هفته کارگر ایام ارزشمندی است که از همت والا، روح پاک و تلاش‌های ارزشمند کارگران و کارآفرینان تشکر و قدردانی کنیم.

فرمانده سازمان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا با بیان اهداف سازمان و همراهی در اجرای برنامه‌های هفته کار و کارگر اظهار داشت: هدف سازمان این است که روح ایثار و خودباوری در عرصه تولید وارد شود و با روحیه و تفکر بسیجی که 33 سال ابهت انقلاب اسلامی بوده و هست برای نظام و انقلاب افتخارآفرین باشند.

رضوانی اظهار داشت: برگزاری یادواره 14 هزار شهید کارگری، انتشار جزوات، بروشور، ساخت فیلم مستند از زندگی شهید جعفر زوار و کنگره و یادواره شهید زوار همچنین برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان در عرصه کارگری از برنامه‌های ویژه این ایام است که با همکاری و همراهی کامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی، انتشار کتابی با عنوان آشنایی با افلاکیان ویژه شهدای کارگری استان را از دیگر برنامه‌های این سازمان خواند و افزود: همزمان با این ایام، رونمایی از این کتاب اجرا خواهد شد و برنامه‌های ما امسال با نام و یاد امام، شهدا و جانبازان این ایثارگران هشت سال دفاع مقدس همراه خواهد بود. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول