اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

عمق‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های سپاه است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عمق‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی از اهداف برنامه‌های سپاه استان در سال جاری محسوب می‌شود.

عمق‌بخشی به برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌های سپاه است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های فرهنگی مختلفی از سوی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری اردوهای راهیان‌نور به نحو مطلوب و با برنامه‌ریزی‌های مناسب از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود تصریح کرد: در سال گذشته نیز استقبال مردم از کاروان‌های راهیان‌نور در استان مطلوب بود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در سال جاری خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا مکمل برنامه فرهنگی کاروان‌های راهیان‌نور محسوب می‌شود یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این یادواره‌ها در سال جاری در استان برگزار می‌شود.

طهماسبی با اشاره به اجرای طرح صالحین در سال جاری در استان ادامه داد: این طرح تربیتی و آموزشی در گذشته موفقیت‌های چشمگیری داشت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح صالحین برای اقشار مختلف به ویژه گروه‌های هدف از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود افزود: این طرح با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در طول سال جاری در استان پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری خبر داد و گفت: این ستاد با برنامه‌های مختلف در راستای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش می‌کند.

وی از برگزاری نمایشگاه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها در راستای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری برگزار می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه در زمینه توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غفلت شده است خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در این راستا ضروری است.

وی عمق‌بخشی به برنامه‌های بسیج سازندگی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی سپاه استان برشمرد و گفت: این برنامه‌های فرهنگی و جهادی که با حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هر ساله برگزار می‌شود در سال جاری با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول