اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

ورزش در کنار برنامه‌های فرهنگی مورد اهمیت واقع شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه نقش فرهنگ در موفقیت دستگاه اجرایی است گفت: ورزش باید در کنار برنامه‌های فرهنگی از سنین پایه مورد اهمیت واقع شود.

ورزش در کنار برنامه‌های فرهنگی مورد اهمیت واقع شود

رسول منعم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: اگر نوجوانان و جوانان مستعد جامعه از همین سنین کم در مسیر ورزش قهرمانی مورد آموزش قرار بگیرند، در سال‌های آتی نتیجه‌ای به دست می‌آید که به موفقیت و سربلندی ورزش استان می‌انجامد.

وی در ادامه با اشاره به توجه ویژه این اداره کل به سرمایه‌گذاری بر روی سنین پایه و همچنین اوقات فراغت ادامه داد: استمرار برنامه‌های طرح اوقات فراغت در سال جاری را در تلاش برای شکوفایی ورزش قهرمانی پیگیری می‌کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با تاکید بر اینکه باید تغییرات گسترده‌ای در طرح اوقات فراغت ایجاد شود، بیان کرد: هدف ما ابتدا جذب مردم به ورزش برای ارتقای سلامتی آنها و توسعه ورزش به خصوص در بخش قهرمانی است.

وی با تاکید بر اینکه برخی موضوعات نباید مانع فعالیت‌های فرهنگی در حاشیه برنامه‌های ورزشی باشد عنوان داشت: فعالیت‌های فرهنگی را در اولویت اصلی اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی سطح استان قرار داده‌ایم تا علاوه بر تقویت جسمانی جوانان، منجر به تربیت روحی و معنوی جوانان شود و بر روی آنها تاثیر مثبت معنوی بگذارد.

منعم با بیان اینکه اگر به محتوا توجه نشود و فقط ظاهر را مورد توجه قرار دهیم و تربیتی اتفاق نیفتد هیچ فایده‌ای نخواهد داشت، عنوان داشت: برای همین منظور از سال گذشته و بنا به دستور مدیر کل ورزش و جوانان، شیوه‌نامه اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت را برای نخستین بار طراحی و تدوین کردیم.

وی با تاکید بر اینکه طرح اوقات فراغت یک فرصت مغتنم برای توسعه ورزش قهرمانی است بیان داشت: هدف این است که فعالیت‌های ما صرف آمار و اطلاعات نباشد بلکه به شناخت استعدادها و پرورش آنها برای قهرمان‌پروری نیز توجه کنیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: هدف این اداره کل در سال جاری در راستای ساماندهی پایگاه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت و مدارس فوتبال این است که به دور از موازی‌کاری‌ها و مشکلاتی که به وجود می‌آید، نسل نوجوان و جوان جامعه تربیت شود.

وی اظهار داشت: سعی داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده طرح اوقات فراغت را نه ‌تنها در ایام تابستان بلکه در طول سال نیز ادامه دهیم تا آموزش‌ها و مطالبی که به جوانان بیان می‌شود استمرار داشته باشد و اثر خود را حفظ کند.

منعم تصریح کرد: استمرار طرح اوقات فراغت در طول سال هدف اصلی ما است که همواره آن را پیگیری می‌کنیم، ضمن اینکه ما از نظر توان مدیریتی، فکری و نیروی انسانی تحصیلکرده در ورزش برای پرورش نسل جوان هیچ محدودیتی احساس نمی‌کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول