اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره خبر داد

اسکان 900 خانوار فرهنگی در مدارس شبانکاره در تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره از اسکان 900 خانوار فرهنگی در مدارس شبانکاره در تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسکان 900 خانوار فرهنگی در مدارس شبانکاره در تعطیلات نوروزی

مرتضی دریاییان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شبانکاره اظهار داشت: شبانکاره از مناطق زیبا و توریستی استان بوشهر است و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار مهمی است.

وی افزود: در تعطیلات نوروزی گردشگران داخلی و خارجی از مناطق توریستی و طبیعت زیبای شبانکاره بازدید کرده و از جاذبه‌های منطقه دیدن کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره از اسکان 900 خانوار فرهنگی در مدارس شبانکاره در تعطیلات نوروزی خبر داد و خاطر نشان کرد: در ایام نوروز حدود 900 خانوار از مسافران فرهنگی در بیش از 52 کلاس و مدارس منطقه شبانکاره اسکان داده شدند.

دریاییان همچنین از اعلام رضایت مسافران در این ایام از ستاد اسکان خبر داد و تصریح کرد: مسافران که اکثر آنان فرهنگی بودند از نحوه خدمات‌رسانی آموزش و پرورش و همچنین از خدمات ستاد تسهیلات سفر بویژه از راهنمایی و ارشاد افراد راهنما در منطقه اعلام رضایت داشتند. 

وی اضافه کرد: سد ارزشمند رئیسعلی دلواری، مناطق تاریخی و همچنین طبیعت زیبای بویری و دشتگور و مناطق اطراف از جمله جاذبه‌هایی است که مورد توجه گردشگران قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش شبانکاره افزود: پارک و بوستان بزرگ آزادی شبانکاره نیز برنامه‌های نوروزی و جشن‌های متنوعی داشت که مورد استقبال گردشگران قرار گرفت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول