اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نوروز 91

4 هزار بسته فرهنگی بین مسافران گلپایگان توزیع شد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر گلپایگان گفت: بیش از 4 هزار و 789 بسته فرهنگی و راهنمای نوروزی بین مسافران و گردشگران گلپایگان توزیع شد.

4 هزار بسته فرهنگی بین مسافران گلپایگان توزیع شد

حمیدرضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان به بیان عملکرد و فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر گلپایگان در نوروز 1391 پرداخت و گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر طی این ایام در دو پست امداد و نجات مرغ و موته بر سر پنج صحنه تصادف حضور یافتند.

وی افزود: در ایام نوروز شش نفر در تصادفات جاده‌ای مجروح شدند که با کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر گلپایگان به مراکز درمانی ارجاع شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر گلپایگان ادامه داد: در ایام نوروز امسال بیش از 50 نفز بیمار به پایگاه‌های امداد و نجات مراجعه و دارو دریافت کردند و مصدومان نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی هم‌چنین به اسکان اضطراری سه مسافر اشاره کرد و بیان داشت: در نوروز امسال بر اثر نقص فنی یک خودرو سرنشینان خودرو مجبور به اسکان اضطراری شدند که در پایگاه امداد و نجات موته اسکان داده شدند.

کریمیان هم‌چنین به توزیع 4 هزار و 789 بسته راهنمای نوروزی به مسافران و گردشگران خبر داد و گفت: در تعطیلات نوروز 4 هزار و 789 بسته راهنمای نوروزی بین مسافران توزیع شد که این مسافران با مراجعه پست‌های راهنمایی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر بروشور، کتاب، نقشه راهنما دریافت کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول