اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز:

کانون پرورش فکری البرز برنامه‌های فرهنگی هنری نوروزی برگزار می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز گفت: این کانون برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری را برای نوروز و استقبال از ایام عید برگزار می‌کند.

کانون پرورش فکری البرز برنامه‌های فرهنگی هنری نوروزی برگزار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز،‌ صفی‌الله رمضانخانی افزود: کانون جهت استقبال از بهار و تسهیلات نوروزی فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را چون برگزاری نمایش سیار از روز 15 تا 22 اسفند با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز تدارک دیده است.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال از دیگر فعالیت‌های کانون است که در این فعالیت اعضا در قالب اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری و ادبی با این سنت آشنا خواهند شد و برای جلوگیری از اتفاقات ناخوشایند در قالب فعالیت‌های جذاب اعضا با خطرات استفاده از مواد آتش‌زا و ... آشنا خواهند شد.

رمضان‌خانی برگزاری مسابقه‌های هنری در زمینه نقاشی، تخم‌مرغ‌های رنگی و ... را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد و گفت: اعضا در قالب این مسابقه‌ها با آداب و رسوم نوروز بیشتر آشنا می‌شوند.

وی معرفی کتاب‌های مرتبط با موضوع سال نو با دو شیوه طرح دیوار و معرفی حضوری و برگزاری کارگاه‌های ادبی با موضوع‌های مختلف همچون بهار، قشنگ‌ترین سفره هفت سین و ... برگزاری تئاتر سیار در روزهای 10 تا 13 فروردین ماه را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده نوروزی عنوان کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول