اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان میراث فرهنگی لرستان:

400 هزار اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی در لرستان توزیع شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: 400 هزار بسته فرهنگی شامل بروشور، کتاب، دفترچه‌های راهنما و ... بین مسافران نوروزی در لرستان توزیع شد.

400 هزار اقلام فرهنگی بین مسافران نوروزی در لرستان توزیع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس گودرزی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در نوروز امسال بقعه امام‌زاده محمد کوهدشت با 500 هزار گردشگر و قلعه تاریخی فلک‌الافلاک با 132 هزار گردشگر بیشترین میزان زایر و بازدیدکننده نوروزی را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به برنامه‌های سال جاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در سال جاری اولویت کاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان به پروژه‌های نیمه‌تمام است.

سرپرست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان با اشاره به برنامه‌های این سازمان در حوزه جذب گردشگر اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح هتل شاپورخواست با 90 درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اقدامات حوزه گردشگری لرستان در سال جاری است.

گودرزی در ادامه از راه‌اندازی پنج کمپ گردشگری در پنج شهرستان لرستان خبر داد و گفت: احداث این تعداد کمپ شاخص، در جریان سفر سوم هیئت دولت به استان لرستان با اعتباری معادل 10 میلیارد ریال برای هر کمپ به تصویب رسیده است.

سرپرست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: مکان‌یابی برای احداث این مجتمع‌ها، اجرای طرح در خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت الیگودرز و نورآباد مورد تأیید قرار گرفته است.

لرستان در ایام تعطیلات سال نو میزبان و پذیرایی 3 میلیون و 300 هزار گردشگر نوروزی از استان‌های مختلف کشور بود.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول