اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد قم خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی در نوروز 91

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به استقبال از بهار با برنامه‌های فرهنگی گسترده برای زائران و مسافران نوروز گفت: با برنامه‌های ویژه فرهنگی به استقبال نوروز 91 خواهیم رفت.

اجرای برنامه‌های فرهنگی در نوروز 91

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مرتضی اسماعیلی‌طبا اظهار داشت: با توجه به اینکه این اداره کل مسئولیت کمیته فرهنگی ستاد دائمی تسهیلات سفرهای استان را به عهده دارد و با توجه به ظرفیت فرهنگی مذهبی استان برای حضور مسافران نوروزی، با برنامه‌های فرهنگی متنوع، شرایط لازم برای میزبانی شایسته زائرین کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را فراهم کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: چاپ و توزیع 10 هزار جلد کتاب چهل حدیث نوروزی و توزیع بین زائران، توزیع 10 هزار جلد کتاب با موضوع‌های مختلف در بین پایگاه‌های نوروزی ادارات استان قم، چاپ و نصب بنرهای خوشامدگویی به همراه احادیث مختلف در مبادی ورودی و سطح شهر بخشی از برنامه‌های این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به بازدید زائران نوروزی استان قم از کارگاه ساخت ضریح امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، درب کارگاه ساخت ضریح امام حسین (ع) از تاریخ 2 الی 12 فروردین 91 به روی زائران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور که مسیر عبور آنان از این شهر مقدس است باز خواهد بود.

وی ابراز داشت: این اداره کل به عنوان مسئول کمیته فرهنگی نوروز، با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان، برنامه‌های متنوع فرهنگی برای زائران و مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول