اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار:

برنامه‌های فرهنگی فریدونکنار متنوع‌تر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار از تنوع‌سازی در برنامه‌های فرهنگی این شهرستان خبر داد.

برنامه‌های فرهنگی فریدونکنار متنوع‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، فرهاد باقری شامگاه شنبه در نشست شورای فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: دشمنان با هدف جدایی دین از سیاست سعی در ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور و دخالت داشتن در مهار کردن بیداری اسلامی دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مناسب برای کودکان و خردسالان پاک و بی‌آلایش، همراه با خاطراتی شیرین و به یاد ماندنی از فضای معنوی، زمینه‌ساز تربیت دینی نسل نوپای انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گفته رئیس اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، آشنایی با مفاهیم دینی در قالب برنامه‌های جنگ و ارائه برنامه‌های شاد و متنوع با رویکرد دینی در محیط جامعه با بهره‌گیری از مربیان مجرب محیط بسیار مهم است.

وی تسریع در یاد گرفتن مفاهیم و آموزه‌های دینی و آداب اسلامی از طریق مهارتهای تبلیغی و هنری، ایجاد دیدگاه مثبت و فعال و انگیزه کافی والدین برای به همراه آوردن کودک و برقراری موازنه و تنوع‌سازی در برنامههای فرهنگی را نیز از مهم‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی کودک و نوجوان برشمرد.

باقری تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های مختلفی شامل بخش‌های نمایش عروسکی، اجرای مسابقه و نمایش فیلم و خاطره‌گویی را داشتیم که مورد استقبال بی‌نظیر مهدهای کودک منطقه قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار همچنین گفت: دعای زیارت حضرت رسول (ص) از راه دور در منطقه برگزار شده است.

باقری افزود: بر اساس دستور قرآن کریم باید به جایگاه رسول‌الله به عنوان یک اسوه نگاه شود و حرکت در مسیر پیامبر اعظم (ص) منجر به حیات طیبه می‌شود که همان حیاتی است که در زیارت عاشورا به دنبالش هستیم و از خداوند می‌خواهیم که زندگی ما را زندگی حضرت محمد (ص) و خاندان او قرار دهد.

وی ادامه داد: در زندگی معصومان دو عامل حرکت در مسیر اخلاق و توجه به معنویت و نزدیکی به خدا به عنوان درس‌های محوری قرار دارد که ما به عنوان پیروان مکتب ائمه باید به این دو درس توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول