اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم:

خدمت و مسئولیت در حوزه فرهنگی پایان ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: کار، خدمت و مسئولیت به ویژه در حوزه فرهنگی پایان ندارد و رشد شاخص‌ها در حوزه کتابخوانی را باید در انتظار جدید مردم تعریف کرد.

خدمت و مسئولیت در حوزه فرهنگی پایان ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، علی فریدونی در جلسه‌ای که به منظور بررسی عملکرد کتابخانه‌های عمومی استان قم و برنامه‌های سال 91 با حضور کتابداران و مسئولین کتابخانه‌ها و کارشناسان ستاد در تالار غدیر کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، برگزاری این جلسات را فرصتی برای تبادل فکری دانست و افزود: نوروز در سنت ایرانیان بهانه‌ای برای گفت‌وگو و تبادل فکری است و لازم است برای حصول نتیجه بهتر، مجموع تلاش‌ها و کوشش‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: میزان کارایی، تعهد و مسئولیت‌پذیری کتابداران جزء ملاک‌های ارزیابی مورد نظر است و ضرورت کار فرهنگی، انسجام و همدلی و وفاق محسوب می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت: در گذشته زیرساخت‌های لازم برای خدمات‌دهی بهینه وجود نداشت ولی با ساخت کتابخانه‌های جدید بر اساس شاخص‌های استاندارد، بستر ارائه خدمات مطلوب فراهم خواهد شد.

وی افزود: ماهیت کار کتابداری پاسخگویی به نیاز مخاطب است و از کتابداران انتظار می‌رود برای جذب مخاطب به کتابخانه، کاری متمایز از سایر دستگاه‌های اداری ارائه کنند.

فریدونی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در مورد کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: دولت خود را موظف می‌داند که به نیاز عمومی جامعه پاسخ دهد و زیرساخت تحقق دیدگاه مقام معظم رهبری در مورد کتابخوانی، شکل‌گیری این انتظار و نیاز عمومی است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول