اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اسکان 937 خانوار فرهنگی در مدارس سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اسکان 937 خانوار فرهنگی در مدارس سعدآباد خبر داد.

اسکان 937 خانوار فرهنگی در مدارس سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، محمد امیرزاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد تسهیلات سفر نوروزی سعدآباد عملکرد بسیار مطلوبی داشت و خدمات خوبی به مهمانان ارائه کردند.

وی افزود: آموزش و پرورش در اسکان و پذیرایی مهمانان و راهنمایی گردشگران نقش بسیار مهمی داشت و شاهد رضایت خاطر مهمانان از این نهاد بودیم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اسکان 937 خانوار فرهنگی در مدارس سعدآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: منطقه سعدآباد با تعداد 62 کلاس و مدرسه و سالن پذیرای 937 خانوار فرهنگی و مهمان نوروزی بود.

امیرزاده تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد با تلاش همکاران اداری و آموزشی به صورت شبانه‌روزی در خدمت مهمانان نوروزی بود و ستاد اسکان این منطقه با استفاده از امکانات ویژه در مدارس و با استفاده از 62 کلاس و 10سالن نمازخانه پذیرای 937 خانوار مهمان نوروزی بود که 644 خانوار فرهنگی و  293 خانوار نیز غیرفرهنگی بودند.

وی اضافه کرد: منطقه سرسبز سعدآباد از منابع طبیعی سرسبز و آثار باستانی و تاریخی ارزشمندی برخوردار است و امسال نیز میزبان خوبی برای مسافرین عزیز نوروزی بود که از شهرهای مختلف کشور عزیزمان ایران آمده بودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد گفت: شهر و منطقه سعدآباد با 1000 کیلومترمربع مساحت و جمعیتی بالغ بر 36 هزار نفر و آثار باستانی هرساله پذیرای تعداد زیادی مهمان نوروزی است.

امیرزاده اذعان داشت: توسعه زیرساخت‌های گردشگری امری مهم و ارزشمند است و برای جذب تعداد بیشتری توریست باید در این راستا گام برداریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول