اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اردبیل میزبان 18 هزار مسافر فرهنگی در نوروز بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروز و با استقرار ستاد اسکان، استان اردبیل میزبان 18 هزار و 100 مسافر فرهنگی بود.

اردبیل میزبان 18 هزار مسافر فرهنگی در نوروز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد محمودزاده صبح امروز در آخرین جلسه ستاد اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی امسال در سطح این استان تلاش کردیم با تجهیز و برپایی بیش از 62 واحد آموزشی و 500 کلاس درس در خدمت مسافران و گردشگران نوروزی باشیم و همسو با سایر دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه خدمات کنیم.

این مسئول بیان داشت: مدارس در نظر گرفته شده با 90 درصد تجهیزات و امکانات در شأن فرهنگیان و دیگر میهمانان مهیا شده بود که بعد از مرکز استان بیشترین پذیرش در شهرهای سرعین، نیر، مشگین‌شهر و بیله‌سوار انجام گرفت.

وی افزایش ورودی مسافران فرهنگی و بازنشستگان فرهیخته را حدود 23 درصد اعلام کرد و افزود: در این ایام بیش از هشت هزار و 300پرس غذای گرم به صورت رایگان بین فرهنگیان توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: مسافران فرهنگی استان اردبیل در ستادهای اسکان بیله‌سوار، سرعین، نیر، نمین، گرمی، پارس‌آباد، خلخال، کوثر، نواحی یک و دو اردبیل، مشگین‌شهر و خانه‌های معلم سرعین و اردبیل مورد پذیرش قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمودزاده در پایان سخنان خود اظهار داشت: علاوه بر اسکان فرهنگیان خدمات رفاهی دیگر از قبیل هماهنگی استفاده از استخر نشاط، سالن‌های ورزشی، درمانگاه‌‌های فرهنگیان و تعیین شیفت پزشکان، ایجاد پیک موتوری برای راهنمایی مسافران، بروشور راهنمای آثار تاریخی، انجام مسابقه خاطره‌نویسی، توزیع نشریات نگاه و شکوه دانش، نصب تابلوهای راهنما در مسیر منتهی به ستاد مرکزی اسکان را برای میهمانان و خانواده‌های معظم آنها پیش‌بینی و مهیا کردیم.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول