اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

تشکیل کمیته‌های استعدادیابی از اولویت‌های سال 91 است

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تشکیل کمیته‌های استعدادیابی در هیئت‌های ورزشی از اولویت‌های سال جاری است.

تشکیل کمیته‌های استعدادیابی از اولویت‌های سال 91 است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برای استفاده از ظرفیت اولیای ورزشکاران در ورزش اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان در نظر دارد انجمن اولیا و ورزشکاران را تشکیل دهد.

وی هدف از تشکیل انجمن اولیا و ورزشکاران را استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی اولیا در ورزش اعلام کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان توجه به ارائه آموزش‌های لازم به مربیان و داوران فعال در استان زنجان را از دیگر برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.

وی با اشاره به اختصاص سه تا پنج درصد از اعتبارات به امر پژوهش در قانون تصریح کرد: یک کمیته قوی برای تحقیق و پژوهش در اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در سال گذشته تشکیل شده است که در سال جاری هم به کار خود ادامه می‌دهد.

رحمانی میزبانی مسابقات مختلف ملی را از دیگر برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی استان برای میزبانی مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان گفت: این مسابقات با نام مسابقات بین‌المللی جام پارس در اوایل تیر ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از دیگر میزبانی‌های برنامه‌ریزی شده در زنجان را مسابقات شطرنج عنوان کرد و افزود: مسابقات شطرنج با نام گرامیداشت غواصان دریادل در زنجان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری مسابقات شطرنج را در زنجان اردیبهشت ماه سال جاری عنوان کرد.

رحمانی ادامه داد: برگزاری مسابقات تکواندو به مناسبت گرامیداشت دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جاری بود که هنوز قطعی نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان زمان برگزاری مسابقات تکواندو جام فجر را اوایل خرداد ماه اعلام کرد و گفت: اگر فدراسیون موافقت کند این مسابقات در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول