اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان:

طرح استعداد‌یابی وزنه‌برداری اصفهان انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان گفت: با همکاری هیئت وزنه‌برداری استان و شهرستان اصفهان، انجمن وزنه‌برداری استان و همچنین آموزش و پرورش، طرح استعداد‌یابی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می‌شود.

طرح استعداد‌یابی وزنه‌برداری اصفهان انجام می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مرتضی زغالیان‌پور امروز بعد‌ از ظهر در حاشیه برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری استان اصفهان در سالن شهید سجادی اصفهان اظهار داشت: طرح استعدادیابی یکی از طرح‌های ارزشمند هیئت شهرستان و استان اصفهان است که هر دو هیئت بر سر این موضوع تفاهم کامل دارند.
وی که در حال حاضر نایب رئیسی انجمن وزنه‌برداری آموزشگاه‌های کشور را نیز بر عهده دارد، گفت: تمام وزنه‌برداران حرفه‌ای امروز ایران از آموزشگاه‌ها فعالیت خود را شروع کرده‌اند.
رئیس هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان در مورد رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران استان اصفهان بیان داشت: تعداد علاقه‌مندان وزنه‌برداری در بین کارگران زیاد است و با توجه به ظرفیت‌های بالایی که در این مورد وجود دارد امیدوارم به ورزش این قشر از جامعه توجه بیشتری شود.
وی گفت: در رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران استان اصفهان حدود 40 نفر شرکت کردند که این نشان‌دهنده انگیزه فراوان ورزشی بین کارگران وزنه‌برداری استان اصفهان است.
به گزارش فارس رقابت‌های وزنه‌برداری کارگران استان اصفهان یک‌روزه انجام می‌شود و نتایج آن فردا به اطلاع علاقه‌مندان می‌رسد.
انتهای پیام/ص30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول