اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش بانوان روستایی و عشایری آذربایجان غربی:

استعدادیابی در رشته‌های ورزشی مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش بانوان روستایی و عشایری آذربایجان غربی گفت: استعدادیابی در رشته‌های ورزشی بین مناطق روستایی و عشایرنشین بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

استعدادیابی در رشته‌های ورزشی مورد توجه باشد
شهربانو نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استعدادهای زیادی بین جوانان و نوجوانان روستایی و عشایری وجود دارد که کشف این استعدادها و پرورش آنها منجر به کسب افتخار برای آذربایجان غربی در میدان‌های ملی و جهانی می‌شود.
وی تصریح کرد: تیم طناب‌کشی آذربایجان غربی در مسابقات کشوری که در یزد برگزار شده بود به همراه 27 تیم دیگر از سایر استان‌‌ها شرکت کردند و تیم طناب‌‌کشی استان در این مسابقات چهارم شد.
این مسئول افزود: مسابقات طناب‌کشی آذربایجان غربی که در پیرانشهر برگزار شده بود با حضور نمایندگان بوکان، میاندوآب، پیرانشهر و خوی انجام گرفت.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: تیم میاندوآب در مسابقات استانی طناب‌کشی به مرحله فینال رسید و نیز تیم منتخب آذربایجان غربی به قم جهت برگزاری مسابقات کشوری اعزام شد.
نوری در ادامه تصریح کرد: مسابقات آمادگی جسمانی که امسال در مشهد برای 28 تیم در 4 رده سنی برگزار شده بود تیم‌ استان شرکت کرد و در این مسابقات آمادگی و قابلیت‌های خود را به نمایش گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: امسال در روستاهای  شوط، نقده و سردشت بازی‌های محلی و مسابقه غذاهای سنتی برگزار شد.
این مسئول با اشاره به سایر فعالیت‌های این هیئت گفت: همچنین اعضای تیم‌های دال‌پلان و هفت‌سنگ به مسابقات کشوری اعزام شدند که تیم‌های آذربایجان غربی از روستاهای شاهین‌دژ، شوط، ارومیه، بوکان و میاندوآب شرکت کردند.
دبیر هیئت ورزش بانوان روستایی و عشایری آذربایجان غربی تاکید کرد: امسال دوره مربیگری در رشته‌های طناب‌کشی در ارومیه و سردشت برگزار شد.
دبیر هیئت ورزش بانوان روستایی و عشایری آذربایجان غربی گفت: 19 هیئت در رشته‌های مختلف ورزشی اعم از روستایی و عشایری در آذربایجان غربی فعال هستند و ساکنان این مناطق از برنامه‌های آنها استقبال خوبی به عمل می‌آورند.
نوری ادامه داد: هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری آذربایجان غربی زیر نظر فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری در20  رشته ورزشی فعالیت می‌کنند.
وی با اشاره به فعالیت‌‌های این هیئت در سال جاری تصریح کرد: امسال چندین جشنواره در آذربایجان غربی، لرستان و اصفهان برگزار شد که در این جشنواره‌ها از میان 26 تیم شرکت‌کننده مقام دوم کسب کردیم.
این مسئول تاکید کرد: امسال مقام دوم کشوری در بازی‌های محلی رشته قیقاچ، مقام دوم کشوری در رشته‌های کورس، هفت‌سنگ و دال‌پلان که در شهر لرستان برگزار شده بود کسب کردیم.
نوری ادامه داد: ورزش قیقاچ آذربایجان غربی در سطح کشور موقعیت مطلوبی دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول