اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف توسعه والیبال قم

طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال در قم اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از برگزاری طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال ویژه رده‌های سنی پایه در قم با هدف توسعه این رشته ورزشی خبر داد.

طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال در قم اجرا می‌شود

سیدروح الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت والیبال استان از زمان تشکیل دوره جدید چهار ساله خود به ریاست خلیل الله سائلی با توجه به حمایت‌های خوبی که رئیس هیئت از اعضاء و کمیته‌های مختلف انجام می‌دهد، گام‌های بلندی برای توسعه این رشته در قم برداشته است.

وی ادامه داد: طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی برای توسعه و گسترش این رشته ورزشی جذاب و مفرح در قم در نظر داریم که یکی از مهم‌ترین آنها به طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال اختصاص دارد که فعالیت آن از این هفته آغاز خواهد شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم افزود: یکی از اولویت‌های مهم هیئت والیبال توجه به رده‌های سنی پایه و ادامه کار سازندگی والیبال قم است که بر همین اساس طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال به چهره‌های آینده دار والیبال قم اختصاص دارد.

وی یاد آور شد: در نخستین طرح جمعه‌ها با والیبال هشت تیم متشکل از والیبالیست‌های رده‌های سنی پایه حضور دارند که امیدواریم با شناخت نفرات مستعد آن، همچون دو سه سال اخیر که با توجه به رده‌های پایه شاهد تحولی مثبت در والیبال قم بودیم، این تحول و حرکت در مسیر رشد ادامه یابد.

شفیعی از عموم علاقمندان به والیبال و همچنین خانواده‌ها و شهروندان قمی برای حضور فرزندان خود در برنامه‌ها و طرح‌های استعدادیابی و آموزش هیئت والیبال استان قم دعوت به عمل آورد و تصریح کرد: یقینا والیبال ورزش بسیار جذابی است که پرداختن به آن حتی اگر با هدف حضور در ورزش قهرمانی نباشد، برای نوجوانان و جوانان سودمند خواهد بود.

وی با اشاره به زمان و مکان آغاز این طرح، خاطرنشان کرد: نخستین طرح استعدادیابی جمعه‌ها با والیبال با شرکت هشت تیم از روز جمعه بیست و هشتم بهمن ماه در سالن شهید محمود رضائیان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز خواهد شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: عضویت دو والیبالیست قمی در تیم ملی دانش‌آموزی کشورمان در پیکارهای قهرمانی آسیا نشان از وجود استعداد و توانمندی بسیار بالا در والیبال قم است و هدف ما این است که این پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد.

وی یاد آور شد: مهر ماه امسال دو والیبالیست‌ قمی به تیم ملی کشورمان برای حضور در رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی قهرمانی قاره آسیا به تیم ملی دعوت شدند و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان آسیا به میزبانی کشورمان در شهر ارومیه برگزار شد.

دبیر هیئت والیبال استان قم بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل دعوت والیبالیست‌های آینده دار قمی به تیم ملی دانش آموزان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها، درخشش آنها در پیکارهای والیبال دانش‌آموزان قهرمانی کشور بود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول