اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 140 دانش‏آموز

طرح استعدادیابی ورزشی مدارس بخش مرکزی تهران آغاز شد

خبرگزاری فارس: طرح استعدادیابی مدارس بخش مرکزی تهران با حضور 140 نفر از دانش‏آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی پردیس آغاز شد.

طرح استعدادیابی ورزشی مدارس بخش مرکزی تهران آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران، طرح استعدادیابی مدارس بخش مرکزی تهران به همت مسئول استعدادیابی منطقه با حضور 140 نفر از دانش‏آموزان مقطع ابتدایی و راهنمایی پردیس در سالن والفجر آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران در مورد آغاز به کار این طرح ابتدا در پردیس و طی برنامه‏های آتی مسابقات ورزشی در سطح آموزشگاه‏های بخش مرکزی تهران گفت: قصد داریم با اجرای این طرح در مرحله اولیه در مدارس دخترانه شهر پردیس و سپس در بومهن، استعدادهای ورزشی را در رشته شنا، دوومیدانی، آمادگی جسمانی، پرش، رزمی و دیگر رشته‏های ورزشی شناسایی کنیم.

علی‏رضا پرویزی ادامه داد: همچنین قصد داریم نسبت به پیشرفت این دانش‏آموزان در قالب تیم‏های حرفه‏ای اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین از برنامه‏های آتی، مسابقات ورزشی در سطح آموزشگاه‏های بخش مرکزی است که این امر با همکاری آموزش و پرورش محقق می‏شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مرکزی تهران افزود: استقبال از این برنامه در حد بسیار مطلوبی بوده و حقیقتاً استعدادهای درخور توجهی در منطقه موجود هستند که به حول و قوه الهی در صدد شناسایی آنها هستیم.

پرویزی تصریح کرد: سلیمان‏پور رئیس آموزش و پرورش بخش مرکزی تهران نیز در انجام و موفقیت این طرح نقش مهم و اساسی را ایفا می‏کند.

وی گفت: معلمان ورزش باید توجه داشته باشند که تمام مسابقات ورزشی آموزشگاه‏های سطح بخش مرکزی تهران باید طبق قوانینی که از سوی اداره ورزش و جوانان استان تهران ابلاغ می‏شود، انجام گیرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول