اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت قایقرانی کردستان اعلام کرد

آغاز استعدادیابی هیئت قایقرانی در کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی کردستان از آغاز استعدادیابی در بین دانش‌آموزان مقطع راهنمایی و دبیرستان استان خبر داد.

آغاز استعدادیابی هیئت قایقرانی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمود قادرمرزی صبح امروز در مجمع عمومی سالانه هیئت قایقرانی که با حضور دبیر فدراسیون در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد به عملکرد این هیئت در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: در ابتدای سال جاری انتخابات و استعدادیابی در این هیئت انجام شد که در پایان در دو بخش بانوان و آقایان در مجموع 25 نفر استعدادیابی شدند.

به گفته قادرمرزی این افراد تا آخر تابستان به تمرینات خود ادامه دادند به طوری که در پایان 15 نفر از این تعداد به عضویت تیم هیئت درآمدند.

رئیس هیئت قایقرانی کردستان به برگزاری مسابقات آب‌های خروشان در این استان اشاره کرد و گفت: در این مسابقات که در رودخانه خروشان سیروان مریوان برگزار شد، کردستان مقام نخست را از آن خود کرد.

قادرمرزی با اشاره به فعال کردن پایگاه استعدادیابی قایقرانی کردستان یادآور شد: هم‌اکنون استعدادیابی در بین مدارس راهنمایی و دبیرستان این استان شروع شده تا افراد مستعد و شناسایی شده برای تابستان سال آینده فعالیت خود را آغاز کنند.

رئیس هیئت قایقرانی کردستان خواستار تامین اعتبار این هیئت از فدراسیون شد و اظهار داشت: با توجه به دور بودن محل تمرین و پایگاه استعدادیابی قایقرانی نیازمند هزینه‌های نگهداری است و این از عمده‌ترین مشکلات این هیئت خواهد بود.

قادرمرزی با بیان اینکه قایقرانی یک رشته خشن است بیان داشت: این رشته ورزشی یک رشته متفاوت با سایر رشته‌های ورزشی است.

وی همچنین در پایان خواستار حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون از قهرمانان این رشته ورزشی شد و افزود: با این کار انگیزه بهتری در بین ورزشکاران و قهرمانان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول