اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال مازندران خبر داد

آغاز استعدادیابی والیبال بعد از تعطیلات نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال استان مازندران گفت: بعد از تعطیلات نوروزی سال 1391 استعدادیابی برای رشته ورزشی والیبال در مازندران کار خود را به طور جدی آغاز می‌کند.

آغاز استعدادیابی والیبال بعد از تعطیلات نوروزی

معصومه قلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بعد از تعطیلات نوروزی سال 1391 استعدادیابی برای رشته ورزشی والیبال در مازندران کار خود را به طور جدی آغاز می‌کند.

وی با اعلام اینکه سعی داریم در این حرکت برترین‌های والیبال مازندران و استعدادهای ناب این رشته ورزشی را گرد هم جمع کنیم، افزود: مسئولیت اصلی این استعدادیابی برعهده افشین علیایی یکی از برترین والیبالیست‌های ملی‌پوش کشورمان و خطه شمال است که هم‌اکنون در کسوت مربیگری مشغول فعالیت است.

قلی‌زاده یادآور شد: برای این استعدادیابی مازندران به سه منطقه غرب با مرکزیت تنکابن، شرق به مرکزیت ساری و مرکز به مرکزیت آمل و بابل تقسیم‌‌بندی شده است.

این مسئول با بیان اینکه این امر با نظارت مستقیم هیئت والیبال مازندران دنبال می‌شود، بیان داشت: این استعدادیابی در بخش آقایان و بانوان در رده‌های سنی پایه نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان مازندران اضافه کرد: سه گروه انتخاب شده زیر نظر علی معمری نماینده و ناظر ویژه فدراسیون والیبال قرار می‌گیرند.

قلی‌زاده با اشاره به استعدادهای بی‌نظیر مازندران در والیبال خاطرنشان کرد: مردم مازندران همه والیبال‌دوست هستند و با این رشته ورزشی رابطه خاصی دارند.

وی با اعلام اینکه کاله مازندران یکی از مهم‌ترین نمونه‌های بارز این ادعا است، اذعان داشت: این تیم صاحب‌نام کشورمان توانست امسال نماینده شایسته‌ای برای مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باشد و به قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول