اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای استعدادیابی ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای استعداد یابی در رشته‌های مختلف ورزشی خبر داد.

امضای تفاهمنامه با آموزش و پرورش برای استعدادیابی ورزشی
ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تفاهمنامه امضا شده بین دو اداره آموزش و پرورش و ورزش و جوانان استان در راستای استفاده از امکانات و ظرفیت‌های دو طرف برای پیشبرد امور ورزش انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه امکانات ورزشی استان زنجان که در ارگان‌های مختلف واقع شده است، متعلق به مردم استان است، افزود: بر اساس تفاهمنامه به امضا رسیده با آموزش و پرورش از اماکن ورزشی به صورت تعاملی استفاده می‌شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان درصدد تبادل مربی و همچنین دانش فنی بین دو اداره کل هستند تا بتوانند از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کنند.
وی در پاسخ به سئوالی درباره مهم‌ترین برنامه‌های پیش روی اداره کل ورزش و جوانان برای امور جوانان گفت: جوانان مطالبات زیادی دارند، که یکی از آنها ورزش است.
رحمانی ازدواج، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و مذهبی را از دیگر مطالبات جوانان اعلام کرد و اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌ریزی‌های وسیعی برای سامان دهی امور جوانان انجام داده است.
وی ادامه داد: برخی کارکنان سابق سازمان جوانان در مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان جذب شده‌اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ها بر طبق روال در حال انجام است، افزود: برنامه‌های اصلی برای امور جوانان با جذب اعتبارهای پیش‌بینی شده در سال آینده عملیاتی می‌شود.
وی در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت ورزش استان زنجان گفت: ارزیابی به عمل آمده از خارج استان نشان از برتر بودن فعالیت‌های ورزشی استان زنجان در سطح کشور است.
رحمانی با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 650 مدال توسط ورزشکاران استان زنجان کسب شده است، ابراز امیدواری کرد، تا پایان سال جاری تعداد این مدال‌ها به بیش از 700 مدال برسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول