اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری استان اردبیل:

استعدادیابی ورزش قهرمانی از روستاها آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری استان اردبیل از آغاز استعدادیابی ورزش قهرمانی از روستاها با توجه به ناشناخته ماندن قابلیت‌های ورزشی روستاها خبر داد.

استعدادیابی ورزش قهرمانی از روستاها آغاز می‌شود
علیرضا احدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جذب و شناسایی ورزشکاران روستایی در حوزه ورزش قهرمانی از برنامه‌های اولویت‌دار هیئت است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه علاقمندان بیشتری در سطح روستاها و در رشته‌های مختلف ناشناخته هستند همه باید سعی کنیم در راستای انگیزه دادن به ورزشکاران روستایی در حد ممکن امکانات لازم را برای آنها فراهم کنیم.
رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری استان اردبیل افزود: از جمله سیاست‌های مهم هیئت ورزش‌ روستایی و عشایری استان اردبیل ایجاد رقابت سالم بین هیئت‌های شهرستانی است و طبق برنامه‌ هر شهرستانی که در برنامه‌ریزی‌های خود عملکرد مثبتی داشته باشد از طرف هیئت تشویق می‌شود.
این مسئول بیان داشت: در این برنامه به روسای هیئت‌های فعال به صورت شش ماه هدایایی تهیه و اهدا می‌شود.
احدی ورزشکاران مدال‌آور این هیئت در یک سال گذشته را یادآور شد و گفت: از امسال مقرر شده ورزشکاران مرد و زن مدال‌آور این هیئت که در مسابقات کشوری موفق به کسب افتخار برای استان شده‌اند در یک برنامه مناسب با حضور مسئولان استانی تجلیل شوند.
وی دیگر برنامه این هیئت را انتخاب ورزشکار جوان نمونه در روستاها عنوان کرد و افزود: با اقدامات صورت گرفته مقرر شده در پایان سال از ورزشکار نمونه استان که در حیطه ورزش و اخلاق موفق عمل کرده تجلیل شود.
رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری استان اردبیل برگزاری کلاس‌های مختلف داوری و مربیگری را از جمله اهداف اصلی هیئت در اجرای برنامه‌های آتی ذکر کرد.
این مسئول ابراز داشت: به خاطر بالا رفتن سطح علمی داوران و مربیان، این هیئت در نظر دارد امسال و سال آینده کلاس‌های داوری و مربیگری را در اکثر شهرستان‌ها برگزار کند.
احدی در پایان سخنان خود کمبود سالن‌های ورزشی در روستاها و مناطق محروم را یادآور شد و اظهار داشت: با توجه و عنایت ویژه مسئولان استانی و کشوری می‌توان در روستاهای بالای 100 خانوار استان با تاسیس سالن‌های ورزشی کمک شایانی به رشد ورزش در مناطق محروم کنیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول