اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی

طرح استعدادیابی ورزش‌های سه‌گانه در اراک اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های سه گانه استان مرکزی از آغاز طرح استعدادیابی این رشته در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

طرح استعدادیابی ورزش‌های سه‌گانه در اراک اجرا می‌شود

شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اقدامات و هماهنگی‌های لازم به منظور استعدادیابی از علاقمندان به این رشته ورزشی با آموزش و پرورش و دستگاه‌های ذی‌ربط انجام و به زودی اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هیئت ورزش‌های سه‌گانه در رشته‌های شنا، دوچرخه‌سواری و دو و میدانی ویژه آقایان و دو و میدانی و دوچرخه‌‌سواری ویژه بانوان فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرد که از سال 88 با جدیت بیشتری این فعالیت‌ها را دنبال می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی با اشاره به این رشته ورزشی بیان داشت: این ورزش با بخش شنا آغاز می‌شود، بلافاصله به دنبال آن دوچرخه‌سواری و در انتها دو وجود دارد.

ثامنی افزود: از سال 80 این رشته به عنوان کمیته ورزش سه‌گانه و زیر مجموعه فدراسیون دو و میدانی فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرد و در سال 82 به عنوان انجمن سه گانه کشور به کنفدراسیون ورزش سه‌گانه آسیا معرفی شد.

وی استعدادیابی در سطح استان و ایجاد آمادگی به منظور میزبانی استان در برگزاری مسابقات دوگانه و سه‌گانه کشوری، برگزاری مسابقات و اردوهای شبیه‌سازی شده ورزش سه‌گانه و دوگانه، برنامه‌ریزی به منظور حضور فعال در مسابقات مختلف کشوری و تکمیل تجهیزات مختلف ورزشی هیئت، به کارگیری تمهیدات لازم به منظور جذب اعتبارات لازم و کمک در راستای پیشرفت هیئت و ایجاد باشگاه را از مهم‌ترین برنامه‌های آتی این هیئت عنوان کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان مرکزی همچنین از راه‌اندازی پورتال اطلاع‌رسانی هیئت به آدرس araktriathlon.ir خبر داد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول