اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی صورت می‌گیرد

اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان مرکزی از اجرای طرح استعدادیابی این رشته در سه شهر استان خبر داد.

اجرای طرح استعدادیابی دو و میدانی در استان مرکزی

حمید کهریزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این طرح اواخر اسفند ماه و در شهرهای اراک، شازند و ساوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رایزنی با آموزش و پرورش به منظور اجرای این طرح در شهرستان خمین نیز در حال انجام است تصریح کرد: در صورت تعامل آموزش و پرورش با هیئت، طرح استعدادیابی از دانش‌آموزان در این شهرستان نیز به اجرا درمی‌آید.

به گفته وی با اجرای طرح استعدادیابی، دانش‌آموزان مستعد در رشته دو و میدانی در مقاطع دوم و سوم راهنمایی شناسایی و جذب هیئت می‌شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان مرکزی با اشاره به اهمیت طرح استعدادیابی گفت: این طرح برای نخستین بار در سال 83 به اجرا درآمد که طی آن استعدادهای بسیار خوبی در دو و میدانی شناسایی و تحت آموزش‌های لازم قرار گرفتند به طوری که 50 مدال کسب شده در مسابقات سال 85 توسط این افراد به دست آمد.

کهریزی با بیان اینکه هیئت دو و میدانی در حال حاضر در تمام رده‌های سنی فعالیت دارد خاطر نشان کرد: هم‌اکنون این رشته در تمامی شهرستان‌های استان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان راه‌اندازی شده است و خوشبختانه در سال جاری تعدادی از ورزشکاران شایسته استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر از دو و میدانی‌کاران استان به تیم ملی دعوت شده و در مسابقات مختلف موفق به کسب سه مدال رنگارنگ شدند.

دبیر هیئت دو و میدانی استان مرکزی گفت: مراسم تجلیل از قهرمان و مدال‌آوران رشته دو و میدانی ماه گذشته برگزار شد و علاوه بر تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات مختلف سه نفر از برترین‌های دو و میدانی در بخش بانوان و حسن الله‌دادی قهرمان قهرمانان استان مورد قدردانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول