اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کریکت استان زنجان خبر داد

برگزاری کلاس‌های استعدادیابی کریکت در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کریکت استان زنجان با اشاره به حضور سر مربی تیم ملی کریکت در زنجان طی هفته گذشته گفت: دعوت از این مربی به منظور برگزاری کلاس‌های استعداد یابی کریکت انجام شده است.

برگزاری کلاس‌های استعدادیابی کریکت در زنجان
محمد‌ حسن همایونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کلاس‌های استعداد یابی کریکت در سال گذشته برای بانوان زنجان برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه استان زنجان تنها استان فعال در رشته کریکت منطقه شمال‌غرب کشور است، افزود: هیچ کدام از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان در رشته کریکت فعالیت نمی‌کنند.
رئیس انجمن کریکت استان زنجان تصریح کرد: مسئولان ورزش در استان آذربایجان شرقی به تازگی در آستانه راه‌اندازی انجمن کریکت در این استان هستند.
وی با اشاره به اینکه انجمن کریکت کشور سالانه اقدام به برگزاری مسابقات کشوری می‌کند، اضافه کرد: تیم کریکت استان زنجان در آخرین مسابقه در بین 12 تیم، مقام پنجم را کسب کرده است.
همایونی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره بهترین تیم کریکت ایران گفت: تیم سیستان و بلوچستان بهترین تیم ایران است و تیم‌های تهران، گلستان، کرمان، مشهد و بوشهر از دیگر تیم‌های خوب کریکت ایران محسوب می‌شوند.
وی نداشتن زمین مستقل برای کریکت را مهم‌ترین مشکل ورزشکاران این رشته در زنجان اعلام کرد و افزود: اگر به قول‌های داده شده عمل شود این انجمن به زودی صاحب یک زمین برای برگزاری تمرین و مسابقه خواهد شود.
رئیس انجمن کریکت استان زنجان ادامه داد: مسئولان قول واگذاری زمین در ورودی شهر زنجان را به انجمن کریکت داده‌اند.
وی تاکید کرد: مسئولان انجمن کریکت آسیا قول تجهیز زمین را در صورت در اختیار گرفتن آن به مسئولان انجمن کریکت استان زنجان داده‌اند.
همایونی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره تعداد ورزشکاران فعال کریکت در استان زنجان گفت: انجمن کریکت آقایان 27 و بانوان 17 ورزشکار فعال دارد.
وی تعداد بازیکنان حاضر در زمین بازی به هنگام انجام مسابقه کریکت را 11 بازیکن برای هر تیم اعلام کرد و گفت: هر تیم سه تا چهار بازیکن ذخیره نیز دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول