اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان:

استعدادیابی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان گفت: برای این هیئت استعداد‌یابی بدمینتون‌بازان اصفهانی و حضور آنها در میادین قهرمانی کشوری و بین‌المللی از اهمیت زیادی برخوردار است.

استعدادیابی برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
سروش اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت بدمینتون استان اصفهان از هم‌اکنون خود را برای برگزاری دوره‌های استعداد‌یابی بدمینتون تابستان سال‌ آینده آماده کرده است.
وی اشاره‌ای به برنامه‌های هیئت بدمینتون استان اصفهان کرد و افزود: در هفته نخست بهمن‌ماه سال‌جاری رقابت‌های لیگ بدمینتون دسته یک (ویژه آقایان و بانوان) پیش‌روی هیئت بدمینتون استان اصفهان قرار دارد.
رئیس هیئت بدمینتون استان اصفهان تاکید کرد: همچنین در بهمن‌ماه برگزاری رقابت‌‌های بدمینتون انتخابی پیشکسوتان (ویژه بانوان) را مد نظر قرار داده‌ایم که البته هنوز بخشنامه آن نیامده است.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به هیئت بدمینتون خمینی‌شهر کرد و افزود: این شهرستان در دهه مبارک فجر میزبانی رقابت‌های بدمینتون را در دو رده سنی خردسالان و نوجوانان برعهده دارد.
اسماعیلی اضافه کرد: از دیگر اهداف هیئت بدمینتون استان اصفهان می‌توان برپایی یک‌سری رقابت‌های کارمندی و کارگری در اواخر بهمن‌‌ماه را عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول