اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول واحد آسیاویژن هیئت فوتبال زنجان:

کلاس مربیگری استعدادیابی فوتبال در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول واحد آسیاویژن هیئت فوتبال زنجان گفت: کلاس مربیگری استعداد یابی فوتبال در زنجان برگزار می‌شود.

کلاس مربیگری استعدادیابی فوتبال در زنجان برگزار می‌شود
حسام ابراهیم‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: کلاس مربیگری استعداد‌یابی فوتبال درجه D با شرکت 25 نفر از علاقمندان در زنجان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کلاس مربیگری استعداد یابی از روز هشتم آذر آغاز می‌شود، افزود: این کلاس‌ها تا روز 12 آذر ماه ادامه می‌یابد.
مسئول واحد آسیاویژن هیئت فوتبال استان زنجان، مدرس کلاس مربیگری استعداد یابی را حمید رجبی نیا اعلام کرد.
وی با اشاره به افزایش برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در استان زنجان تصریح کرد: برگزاری این کلاس‌ها موجب افزایش سطح مربیان و داوران استان زنجان می‌شود.
ابراهیم‌خانی اضافه کرد: مسئولان طرح آسیاویژن مشغول جمع‌آوری مدارک برای برگزاری کلاس‌‌های مربیگری و داوری درجه C در استان زنجان هستند.
وی با اشاره به اینکه کنفدراسیون آسیا برنامه‌های مربوط به طرح آسیاویژن را به هیئت فوتبال استان زنجان ارسال کرده است، گفت: این طرح‌ها در استان زنجان در حال اجراست.
مسئول واحد آسیاویژن هیئت فوتبال استان زنجان با بیان اینکه اجرای برنامه‌های آسیاویژن تحت تاثیر ایرادات گرفته شده به اساسنامه فدراسیون فوتبال است، گفت: این اساسنامه باید اصلاح شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره اینکه هزینه‌های اجرای طرح آسیاویژن را کنفدراسیون آسیا  تامین می‌کند یا خود شرکت کنندگان گفت: تامین هزینه‌ها به عهده خود شرکت کنندگان است و کنفدراسیون فقط وظیفه برنامه‌ریزی در این رابطه را بر عهده دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول