اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان:

هزینه‌ای در مرحله استعداد‌یابی رشته طناب‌کشی دریافت نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان گفت: این کمیته در مرحله انتخابی و استعداد‌یابی رشته طناب‌کشی هیچ‌گونه هزینه‌ای را از ورزشکاران دریافت نمی‌کند.

هزینه‌ای در مرحله استعداد‌یابی رشته طناب‌کشی دریافت نمی‌شود
نصر‌الله احدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران رشته طناب‌کشی هیچ‌گونه هزینه‌ای را برای تمرینات خود پرداخت نمی‌کنند، اما در آینده و به احتمال زیاد از ورزشکاران وارد شده به این رشته ورزشی هزینه‌های استانداردی دریافت می‌شود.
وی در مورد جایگاه تمرین ورزشکاران طناب‌کشی در استان اصفهان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان سالن کوثر ملک شهر را برای تمرین ورزشکاران طناب‌کشی در اختیار کمیته مربوطه قرار داده است.
مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان ادامه داد: طبق یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده روز‌های دوشنبه، ساعت 9 تا 10:30 برای فعالیت طناب‌کشی بانوان در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در روز جمعه نیز ورزشکاران مرد کمیته طناب‌کشی استان اصفهان از ساعات هفت تا هشت و نیم شب در سالن کوثر ملک شهر تمرینات لازم را انجام می‌دهند.
احدی با بیان اینکه دوری سالن کوثر ملک شهر برای ورزشکاران مشکلات جدی را ایجاد کرده است، تصریح کرد: بسیاری از بانوان فعال در رشته طناب‌کشی به دلیل دوری از سالن کوثر ملک‌شهر قادر نیستند در تمام جلسات تمرینی حضور داشته باشند.
وی گفت: تیم‌های بانوان و آقایان طناب‌کشی استان اصفهان هر کدام به 12 نفر تقسیم شده‌اند.
مسئول کمیته طناب‌کشی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به سال روز 22 بهمن کرد و بیان داشت: با برنامه‌ریزی‌های از پیش‌ تعیین شده رقابت‌های طناب‌کشی استانی را در این روز برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول