اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب خبر داد:

بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی در سراب

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب گفت: در هفته دولت 27 پروژه با 180 میلیارد ریال هزینه در بخش‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، آموزشی و صنعتی در سراب به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی در سراب
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، محمدرضا بیرامی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از پروژه بهینه‌سازی مصرف آبیاری بارانی تحت فشار در شهر شربیان از توابع بخش مهربان در سخنانی به شاخصه‌های مهم دولت شهید رجائی اشاره کرد و اظهار داشت: مکتبی بودن، ولایی بودن  و تبعیت از رهبری و اعتقاد به ولایت فقیه و اخلاص و پاکی در عمل از مهم‌ترین ویژگیهای شهید رجایی است.
وی، دولت نهم و دهم را مصداق عینی دولت شهید رجایی عنوان کرد و افزود: پایبندی به ارزش‌های انقلاب و زنده کردن شعارهای انقلاب و حرکت در پشت سر رهبری از شاخصه‌های مهم دولت نهم و دهم است و دولت نهم و دهم در پشت رهبری و نه در کنار رهبری است و دولت‌های که خود را در کنار رهبر و بلکه از او پیشتر میدیدند، در راستای حذف رهبری گام بر میداشتند.
بیرامی موفقیت‌های دولت احمدینژاد را انکارنشدنی دانست و عنوان کرد: فعالیت‌های شبانه‌روزی و موفقیت دولت احمدینژاد آنچنان تابناک است که هیچ کس نمیتواند آن را انکار کند و هیچ کسی نمیتواند این موفقیت‌ها را بپوشاند و امروز عملکرد درخشان دولت نهم و دهم آنچنان چشمگیر و گسترده شده است که دوست و دشمن به آن اذغان دارند.
فرماندار شهرستان سراب با اشاره به اجرای طرح‌های مهم عمرانی، آموزشی، ورزشی، فرهنگی، کشاورزی و صنعتی در دولت نهم و دهم در شهرستان سراب از افتتاح 27 پروژه در طول هفته دولت در شهرستان سراب خبر داد و افزود‌: در هفته دولت 27 پروژه با 180 میلیارد ریال هزینه در بخش‌های مختلف زیربنایی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، آموزشی و صنعتی در شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید که قطعاً در توسعه، عمران و آبادانی شهرستان سراب نقش مهمی خواهد داشت.
بیرامی، احداث کانال‌های آبیاری، آسفالت‌ریزی در شهرهای چهار گانه شهرستان سراب، احداث جاده، اجرای طرح هادی در روستاها و اجرای پروژه بهینه‌سازی مصرف آبیاری بارانی تحت فشار را از جمله‌های پروژه‌هایی دانست که همزمان با هفته دولت در سطح شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.
فرماندار شهرستان سراب، احداث مرکز سالمندان، بهره‌برداری از سالن ورزشی شهدای قیصریه و ادامه احداث آزادراه سراب ـ بستان‌ آباد را از پروژه‌های مهم اجرا شده و در دست اجرا در شهرستان سراب عنوان کرد و افزود‌: در سال‌های اخیر سد مخزنی قیصریه با هسته رسی و با طول تاج 988 متر با ظرفیت 2.8 میلیون مترمکعب آب احداث شده است که 340 هکتار از اراضی پایاب این سد از این موهبت بزرگ بهره‌مند شده و تحولی عظیم در کشاورزی منطقه پدید آمده است.
بیرامی توجه به توسعه مناطق گردشگری و راه مشگین شهر ـ میانه را از اولویت‌های شهرستان سراب در سال جاری دانست.
 
* جنگ بعدی جنگ آب است
فرماندار شهرستان سراب بالا بردن اشتغال‌زایی و افزایش  سطح درآمد را از سیاست‌های اصلی دولت نهم و دهم عنوان کرد و افزود: در بحث هدفمند کردن یارانه‌ها، دستورالعمل‌هایی وجود دارد که با تامین هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت، راندمان تولید و بهره‌وری افزایش مییابد.
بیرامی به مشکل کم آبی در جهان اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل کمبود آب احتمال میدهند که جنگ بعدی جنگ‌ آب باشد و با  توجه به این که در کشورمان نیز با کم آبی مواجه هستیم باید با استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان مربوطه در بالا بردن تولید تلاش کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول