اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی:

14 پروژه ورزشی در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: 14 پروژه ورزشی به مناسبت هفته دولت در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری رسید.

14 پروژه ورزشی در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمد شروین‌اسبقیان ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از سالن ورزشی تیمورلو شهرستان آذرشهر به تشریح پروژه‌های ورزشی این شهرستان پرداخت.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب سرانه ورزشی استان  11 صدم متر مربع بوده است، گفت: تا سال 84 این سرانه 19 صدم متر مربع افزایش یافته بود و در دولت نهم و دهم توسعه سرانه ورزشی مورد توجه خاص قرار گرفته است.

اسبقیان اظهار داشت: سرانه ورزشی استان در مدت شش سال 23 صدم متر مربع افزایش یافته است که نشان از حرکتی بزرگ در این راستا دارد.

وی خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی شهرستان آذرشهر نیز از میانگین کشوری بالا بوده و در حال حاضر 11 سالن ورزشی در این شهرستان وجود دارد.

مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: با توجه به پروژه‌های نیمه تمام و در حال احداث در پایان برنامه توسعه پنجم به بیش از سرانه مصوب برنامه خواهیم رسید.

وی همچنین از توجه به ورزش پهلوانی در تربیت‌بدنی استان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر توجه به ورزش پهلوانی و احداث و توسعه زورخانه باستانی در شهرستان آذرشهر صورت می‌گیرد.

مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی گفت: 14 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت در شهرهای مختلف  آذربایجان شرقی به بهره‌برداری رسید.

اسبقیان اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار بالغ بر 97 هزار و 954 میلیون ریال و در 23 هزار و 200 متر مربع به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: پنج پروژه ورزشی در شهرستان تبریز و نیز شهرهای اهر، هشترود، بناب، سراب، هریس، شبستر، عجب‌شیر و آذرشهر به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی گفت: سالن ورزشی چند منظوره تیمورلو با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی در یک هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 7500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول