اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

10 هزار نفر از پروژه‌های سربیشه بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه گفت: به مناسبت هفته دولت 13 پروژه عمرانی در زمینه‌های اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی، کشاورزی و فرهنگی در شهرستان سربیشه به بهره‌برداری رسید و بیش از 10 هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند شدند.

10 هزار نفر از پروژه‌های سربیشه بهره‌مند شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان سربیشه، سید علیرضا حسینی اظهار داشت: این تعداد پروژه با اعتباری بالغ بر 679 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها هفت نفر اشتغال ایجاد و 10 هزار و 373 خانوار از اهالی شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شدند.
فرماندار سربیشه ادامه داد: پروژه‌ها شامل راه‌اندازی SDH بازارچه مرزی میل 78، افتتاح ساختمان امور مالیاتی سربیشه، اتاقک درب ورودی بازارچه مرزی میل 78، اتاقک درب خروجی بازارچه مرزی میل 78، سرویس‌های بهداشتی بازارچه مرزی میل 78، برق‌رسانی و روشنایی بازارچه میل 78، آبرسانی شبکه داخلی بازارچه مرزی میل 78، تأمین برق شهرک درح، آبیاری تحت فشار روستای درح، تامین برق شهرک نازدشت، تهیه و اجرای طرح مدیریت جنگل‌های دست کاشت سلم‌آباد، افتتاح سرایداری شهید شاهبیکی سربیشه و افتتاح نمازخانه دبستان طالقانی سربیشه بود.
حسینی در دیدار با خانواده شهدای سربیشه نیز گفت: هدف از این دیدار این است که فراموش نکنیم که شهدا، خانواده‌ها و فرزندان آنها چه حقی بزرگی بر گردن ما دارند و باید از صفای باطنی شهدا روحیه مضاعف بگیریم.
وی افزود: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا سبب تقویت روحیه و مصمم شدن در راستای خدمت‌رسانی به جامعه برای ما مسئولان یک امر ضروری است.
فرماندار سربیشه در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات هر یک از خانواده‌ها پرداخت و به سخنان آنان گوش داده و قول مساعد و همکاری در مورد رفع مشکلات آنها را داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول