اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

9 پروژه جهاد کشاورزی در نکا به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا از افتتاح 9 پروژه جهاد کشاورزی در هفته دولت امسال خبر داد.

9 پروژه جهاد کشاورزی در نکا به بهره‌برداری رسید
مهدی سلیمی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها، در حدود 7  میلیارد ریال بوده است.
وی اظهار داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها و طرح‌ها بیش از یکهزار خانوار از خدمات مختلف این طرح‌ها بهره‌مند شدند و برای بیش از 10 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا بیان داشت: از طرح‌های ایجاد شده، یک هزار و 30 هکتار از اراضی سطح زیرکشت شالیزاری بوده که بدین وسیله بیش از یکهزار هکتار از اراضی شالیزاری نکا از این پروژه‌ها بهره‌مند میشوند.
وی در ادامه با اشاره به طرح‌های مختلف افتتاحی در این هفته گفت:  طرح‌های زیربنایی و خدماتی، تولیدی و پروژه‌های افتتاحی از محل خشکسالی از مهم‌ترین طرح‌های این هفته بوده است.
سلیمی مهم‌ترین پروژه افتتاحی جهاد کشاورزی نکا در هفته دولت را افتتاح مرغداری گوشتی خیرآباد و سه کیله، حفر و تجهیز چاه کشاورزی روستای خورشید، طوسکلا، نیم چاه و اطرب عنوان کرد.
وی درباره پروژه‌های انجام شده از محل اعتبارات خشکسالی در شهرستان گفت: تجهیز، مرمت و راه‌اندازی چاه کشاورزی، لوله‌گذاری خط انتقال آب زراعی، مرمت و لایروبی کانال‌ها از مهم‌ترین پروژه‌ها از این محل بوده است.
سلیمی ادامه داد: در همین راستا 104 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی سال 90  شامل تجهیز، مرمت و راه‌اندازی چاه کشاورزی در روستاهای آبلو شامل نصب و تهیه پمپ شناور، لوله‌گذاری خط انتقال آب زراعی روستای شیت، خیرآباد، چلمردی و همچنین مرمت و لایروبی کانال آبیاری روستای نودهک به‌طول 105 کیلومتر هزینه شده است.
مدیر جهاد کشاورزی نکا در پایان خاطرنشان کرد: هفته جهاد کشاورزی فرصتی مناسب برای ارائه عملکردها، بیان تلاش و همت دولتمردان است که باید به‌درستی تبیین شود و همه ما باید در این راستا، عملکردها را به‌درستی انعکاس دهیم تا جامعه از آن آگاهی یابد.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول