اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیر دفتر فناوری ارتباطات برق منطقه‌ای فارس خبر داد:

‌پروژه تحقیقاتی MIS در برق منطقه‌ای فارس اجرا شد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای استان فارس از اجرای پروژه تحقیقاتی با عنوان ارزیابی سیستم‌های جامع MIS در این شرکت خبر داد.

‌پروژه تحقیقاتی MIS در برق منطقه‌ای فارس اجرا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای استان فارس، محمدرضا گلساز شیرازی مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: در عصر حاضر فناوری ارتباطات و اطلاعات در پیشبرد اهداف سازمان بسیار ضروری و مورد نیاز شده به طوری که در نمونه‌های موفق توسعه عامل فناوری ارتباطات از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.
وی در ادامه به لزوم نمودهای فناوری ارتباطات در سازمان‌ها اشاره کرد و افزود: ارزیابی اثربخشی نمودهای فناوری ارتباطات در سازمان‌ها می‌تواند در راستای بهبود مستمر این خدمات آنها را یاری دهد و به همین منظور این پروژه توسط دانشگاه شیراز و با همکاری دفتر فاوای شرکت برق منطقه‌ای فارس در دست اجرا است.
مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقه‌ای استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: به منظور هرچه بهتر اجرایی شدن این طرح به همکاری تمام مجموعه نیاز است و در گام نخست برای ترسیم دقیق وضعیت موجود این دفتر کارشناسان تیم اجرایی پروژه را به تمام واحدها معرفی کرده تا با انجام مصاحبه‌های لازم و جمع‌آوری اطلاعات مورد لزوم پیش‌نیاز و مقدمات انجام این ارزیابی را تأمین کنند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول