اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی در نهبندان

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت 11 پروژه برق‌رسانی در نهبندان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 11 پروژه برق‌رسانی در نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، مدیر توزیع برق شهرستان نهبندان صبح امروز در افتتاح برق‌رسانی شهرک روستای اسدآباد نهبندان گفت: با بهره‌برداری از این پروژه 90خانوار از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند و برای این پروژه 65 میلیون تومان هزینه شده است.
محمد رضا عبدی با اشاره به برق‌رسانی به روستای اسدآباد اظهار داشت: یک کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 500 متر فشار متوسط اجرا شده است و یک ترانس100 کیلوولت آمپر برای این پروژه نصب شد.
وی تاکید کرد: برای کل 11 پروژه 842 میلیون تومان اعتبار هزینه شده  و 21.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 11 کیلومتر فشار ضعیف و 13 ترانس به کار رفته است.
مدیر توزیع برق شهرستان نهبندان گفت: 801 خانوار با بهره‌برداری از این پروژه‌ها از نعمت برق بهره‌مند می‌شوند و هزینه این پروژه‌ها از محل اعتبارات شرکت برق و طرح توسعه و تملک و دارایی تأمین شده است.
عبدی یادآور شد: تأمین روشنایی بلوار امام علی (ع) در یک کیلومتر انجام شده است که 65 میلیون تومان هزینه داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی نیز با اشاره به پروژه‌های هفته دولت استان در بخش برق گفت: در اجرای این طرح‌ها 220 کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف احداث و107 دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است.
محمد علی ضامن خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 8 هزار و192 خانوار شهری و روستایی از نعمت نیروی برق برخوردار می‌شوند.
وی افزود: از مجموع طرح‌ها 17 پروژه در شهرستان بیرجند، 28 پروژه در شهرستان قاین، 8 پروژه در شهرستان فردوس، 12 پروژه در شهرستان سربیشه، 6 پروژه در شهرستان سرایان،10پروژه در شهرستان درمیان و 2 پروژه در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول