اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

10 پروژه برق بابلسر بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: 10 پروژه برق شهرستان بابلسر افتتاح و بهره‌برداری شد.

10 پروژه برق بابلسر بهره‌برداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رئیس اداره برق شهرستان بابلسر شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: برق بابلسر حدود 58 هزار مشترک دارد که از این تعداد حدود 40 هزار مشترک شهری و 18هزار مشترک روستایی هستند.
نورعلی قاسمی خاطرنشان کرد: از نظر تعرفه‌ای 82 درصد برق مصرفی خانگی، یک درصد صنعتی، سه درصد عمومی، دو درصد کشاورزی و 12درصد تعرفه سایر مصارف است.
رئیس اداره برق شهرستان بابلسر بیان داشت: در هفته دولت 10 پروژه برق با اعتباری بیش از 493 میلیون تومان در شهرستان بابلسر به بهره‌برداری رسید که از این تعداد سه پروژه در قالب مسکن مهر بوده است.
قاسمی اعتبار هزینه شده برای سه پروژه مسکن مهر دانش، تلاش و شفق را 278 میلیون تومان برشمرد و تصریح کرد: یک سوم این اعتبارات از محل اعتبارات استانداری، یک سوم از محل اعتبارات شرکت توزیع و یک سوم باقی مانده از محل اعتبارات مسکن و شهرسازی است.
قاسمی درباره تامین برق مسکن مهر دانش بابلسر اظهار داشت: مسکن مهر دانش بابلسر 162 واحدی بوده که با اعتبار 116 میلیون تومان حجم کار فیزیکی، یک هزار و 118 متر  شبکه فشار ضعیف زمینی و 343متر شبکه فشار متوسط هوایی انجام شده است.
وی تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای تامین برق 294 واحدی مسکن مهر تلاش 144 میلیون تومان بوده است که از مشخصات فنی این پروژه نصب دو ترانس 800 کیلووات، نصب یک تابلو فشار متوسط، سه سوله با دو تابلو فشار ضعیف یک‌هزار و 250 آمپری، دو دستگاه تابلو 630 آمپری، 12 دستگاه تابلو 250 آمپری و یک دستگاه 160 آمپر است که در مجموع از 4 هزار و 899 متر کابل فشار ضعیف در مقاطع بالاتر استفاده شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول