اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح پروژه‌های شهری پاکدشت همزمان با هفته دولت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت پروژه‌های شهری شهرستان پاکدشت با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری تهران در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های شهری پاکدشت همزمان با هفته دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز  با حضور منوچهر ثنایی مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری تهران، قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس، شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهرهای پاکدشت و فرون‌آباد،خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و روسای ادارات و نهادهای دولتی چند‌ پروژه عمران شهری افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
مدیر کل امور شهری و شوراها استانداری تهران در آیین افتتاحیه پروژه‌های شهر شهرستان پاکدشت گفت: ظرفیت فنی خوبی در پاکدشت وجود دارد و نگاه شهرداری و شورای اسلامی شهر به مسائل شهرسازی نگاهی سنگین و تکنیکی است و پاکدشت نسبت به قبل تفاوت‌های آشکاری کرده است.
منوچهر ثنایی افزود: واقعیت این است که در همه جا تغییرات محسوس است و با توجه به بازدیدها و گزارش‌های کارگروه‌ها، شاخص‌ها رشد دارد که شایسته است و از فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کمال تشکر را داشته باشم .تغییرات انجام شده در شهر نشان می‌دهد شهرداری و شورای شهر اهتمام ویژه‌ای در افزایش خدمات‌رسانی و انجام پروژه‌های عمرانی بزرگ در شهر پاکدشت دارند به این دلیل که پروژه‌های عمرانی خوبی را با کیفیت بالا به مرحله اجرا گذاشته‌اند.
وی تاکید کرد: پروژه‌های عمرانی پاکدشت در حال حاضر از روندی عالی برخوردارند که این امر موجب رضایت‌مندی مسئولان شهرستان و آسایش مردم و در نتیجه رضایتمندی آنان است.
فرماندار شهرستان پاکدشت نیز طی سخنانی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های شهری پاکدشت ضمن تبریک هفته دولت، گفت: زحمات و تلاش شبانه‌روزی خدمتگزاران در ارائه خدمات شایسته به مردم و بهره‌مندی آنان از این نعمت‌ها، دستاورد عظیم انقلاب اسلامی در راستای برقراری عدالت و توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته ستودنی است. 
قربانعلی مقبلی با اشاره به بیان اینکه دولت نهم و دهم اقدامات چشمگیر و بی‌نظیری در رفع محرومیت‌ها و عمران و آبادانی کشور به انجام رسانیده، اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها که اثرات بسیار مثبتی در ابعاد مختلف داشت، به‌عنوان مهم‌ترین اقدامات دولت دهم در بعد اقتصادی در طول یکسال گذشته دانست و اظهار امیدواری کرد‌ در سال جهاد اقتصادی نیز با کار و تلاش بیشتر برای رشد و شکوفایی بیشتر کشور گام برداریم.
این گزارش حاکی است، در این مراسم چند پروژه عمرانی شامل بوستان‌های جوان در محله خاتون‌آباد و شهدای‌ فرون آباد، آسفالت معابر شهری، افتتاح و عملیات اجرایی و ساخت چند خیابان و میدان با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال آغاز شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول