اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان؛

پروژه تأمین روشنایی سه‌راهی زارع فردوس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی پروژه تأمین روشنایی سه‌راهی شهید زارع شهرستان فردوس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 170 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

پروژه تأمین روشنایی سه‌راهی زارع فردوس افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، مدیر توزیع برق شهرستان فردوس در این  مراسم اظهار داشت: پروژه تامین روشنایی سه‌راهی شهید زارع در فاصله 45 کیلومتری فردوس با اعتبار یک میلیارد و 170 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
جواد فضلی افزود: تامین برق ایستگاه سی‌.ان.جی فردوس و اسلامیه با احداث 300 متر شبکه فشار متوسط و نصب دو دستگاه پست هوایی به مبلغ 265 میلیون ریال و تکمیل شبکه‌های تامین برق مسکن مهر فردوس و اسلامیه با نصب سه دستگاه پست هوایی و احداث 500 متر شبکه فشار ضعیف هوایی به مبلغ 400 میلیون ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت توسط شرکت برق فردوس است.
وی احداث شبکه روشنایی معابر بلوار کشاورز با احداث 600 متر شبکه زمینی به مبلغ 380 میلیون ریال و احداث شبکه و نصب پست هوایی برای تامین برق متقاضیان مختلف شهری و روستایی با احداث 2 هزار متر شبکه فشار ضعیف و نصب چهار دستگاه پست هوایی به مبلغ 562 میلیون ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت در این شهرستان عنوان کرد.
فضلی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 18 هزار و 500 مشترک شهری و روستایی در محدوده شهرستان فردوس تامین برق می‌شوند.
وی بازدید و سرویس 10 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر و تعویض لامپ‌های سوخته، تعدیل دائم روشنایی معابر به تعداد 650 دستگاه، فروش 900 اشتراک جدید، ترمیم و اصلاح دوره‌ای شبکه‌ها به طول 6هزار متر را از جمله فعالیت‌های این مدیریت در یک سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول