اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

چند پروژه ورزشی ورامین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت چند پروژه ورزشی شهرستان ورامین با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به‌ بهره‌برداری رسید.

چند پروژه ورزشی ورامین افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، چند پروژه ورزشی شهرستان ورامین با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و مرتضی تمدن استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.
عباسی در روز اول کاری خود پس از معارفه به عنوان وزیر ورزش و جوانان پس از ورود به شهرستان ورامین از سوی مسئولان این شهرستان مورد استقبال قرار گرفت و در ادامه با حضور در روستای احمدآباد شهرستان ورامین پروژه زمین چمن فوتبال این روستا را افتتاح کرد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در مجموعه استخر و سونا کوثر ورامین از این پروژه نیز بهره‌برداری کرد.
این گزارش حاکی است، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی، محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، بخشداران و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین وزیر ورزش و جوانان را در این مراسم همراهی می‌کردند.
شرکت در نشست بررسی وضعیت فضاهای ورزشی و ظرفیت‌ها و کمبود‌های شهرستان در زمینه ورزش و همچنین دیدار با آیت‌الله سیدمرتضی محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به این شهرستان است.
زمین چمن فوتبال احمدآباد با صرف هزینه‌ای بالغ بر 350 میلیون تومان و مجموعه استخر و سونای کوثر با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومانی از جمله پروژه‌هایی بود که توسط وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
احداث مجموعه استخر و سونای کوثر ورامین در سال 87 در مساحت یک هزار و 400 متر مربع و از محل اعتبارات استانی صورت گرفته است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول