اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح و کلنگ‌زنی 9 پروژه در تنگستان

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت 9 پروژه با مجموع اعتبار 28 میلیارد ریال در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 9 پروژه در تنگستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، فرماندار تنگستان ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های هفته دولت در تنگستان  که با حضور معاون عمرانی استانداری بوشهر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: ساختمان جدید بنیاد مسکن با زیربنای 200 متر مربع در دو طبقه و 8 اتاق با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال در مدت یک سال اجرا و افتتاح شد.
عبدالرسول زارع با بیان اینکه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو بخش بیمارستان امام حسین (ع) نیز در هفته دولت انجام شد، افزود: بخش تالاسمی این بیمارستان با 10 تخت و تجهیزات با مجموع اعتباری قریب به  400 میلیون ریال افتتاح شد.
زارع ادامه داد: همچنین عملیات اجرایی مرکز دیالیز بیمارستان امام حسین (ع) با زیربنای 310 متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و یک میلیارد و 200 میلیون ریال آغاز شد.
وی عنوان داشت: با بهره برداری از این دو بخش 21 بیمار دیالیزی و 33 بیمار تالاسمی می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در این بیمارستان دریافت کنند.
فرماندار تنگستان همچنین از افتتاح هم‌زمان شش پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان خبر داد و افزود: سد دیزاشکن  به منظور کنترل سیلاب و رسوب حوزه دیزاشکن با حجم مخزن 2 میلیون متر مکعب و ارتفاع 18 متر و با اعتبار 24 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی ادامه داد: به صورت هم‌زمان نیز پنج پروژه دیگر با مجموع اعتبار یک میلیارد و 130 میلیون ریال شامل تجهیز و توسعه پارک علی آباد، تجهیز و توسعه پارک جنگلی بنه گز، جنگل‌کاری و توسعه فضای سبز در اراضی ملی دلوار و جائینک، میانه کاری و مراقبت در اراضی سمل شمالی و بهبود و اصلاح مراتع افتتاح شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول