اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح پروژه‌های عمرانی در جهرم

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت 48 پروژه عمرانی با اعتبار 300 میلیارد ریال در شهرستان جهرم به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های عمرانی در جهرم
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، همزمان با هفته دولت هفت واحد مسکن مددجویان بهزیستی جهرم با تسهیلات بدون عوض از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و دور سوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس به بهره‌برداری رسید.
این واحدها با زیربنای 60 تا80 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 10میلیون تومان در روستای رشیدآباد بخش مرکزی جهرم آماده استفاده شده است.
سایت مخابراتی «بی‌تی‌اس» همراه اول و «جی‌اس‌ام» با هزینه‌ای بالغ بر 80 میلیون تومان از محل اعتبارات مخابرات شهرستان جهرم  نیز در این محل افتتاح شد.
همچنین در مراسمی به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از دومین جایگاه سوخت «سیان‌جی» جهرم در زمینی به مساحت یک‌هزار و 500 مترمربع و با صرف بیش از 15 میلیارد ریال هزینه احداث شده است.
همزمان با افتتاح این پروژه، هفت پروژه عمرانی شهرداری جهرم با صرف 27 میلیارد ریال شامل دو پارک محله‌ای و آسفالت چهار خیابان به بهره‌برداری رسید.
بهره‌برداری از فاز نخست مجموعه ورزشی کارگران جهرم نیز از جمله این پروژه‌ها به شمار میرود که در زمینی به مساحت 110 هزار مترمربع با زیربنای یکهزار و 529 مترمربع و با اعتباری بیش از 3 میلیارد و 250 میلیون ریال احداث شده است.
به گزارش فارس از جهرم این مجموعه ورزشی دارای سالن سرپوشیده با ظرفیت 200 نفر، استخر، مهمانسرا و خوابگاه است.
همچنین با حضور حسین صادق عابدین استاندار فارس در جهرم مدرسه 9 کلاسه فرهنگ با اعتبار 600 میلیون تومان توسط اداره نوسازی مدارس فارس با زیربنایی بالغ بر یک‌هزار و 130 مترمربع که 230 میلیون تومان آن توسط خیران اهدا شده بود، افتتاح شد.
همچنین در این سفر دو حلقه چاه آهکی آب شرب و 11 کیلومتر خط انتقال آب آشامیدنی مردم جهرم و یک سالن ورزشی برای رشته‌های رزمی با اعتبار 125 میلیون تومان در مجموعه تختی این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
امسال در هفته دولت 48 پروژه عمرانی با ارزش ریالی 300 میلیارد ریال در جهرم به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول