اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار ایلام:

345 پروژه عمرانی در ایلام به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: از ابتدای هفته گرامیداشت دولت تا امروز 345 طرح عمرانی در ایلام افتتاح و یا کلنگ‌زنی شد.

345 پروژه عمرانی در ایلام به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد کرمی پیش‌ از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان ایلام اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در مجموع 900 میلیارد ریال اعتبار اختصاص و صرف طرح‌های عمرانی شده است.
وی ادامه داد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی، استانی و بخشی نیز از محل تسهیلات بانکی
سرمایه‌گذاری شده است. 
این مسئول اضافه کرد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح در بخش‌های مختلف زمینه اشتغال 408 جوان جویای کار در استان ایلام فراهم می‌شود.
کرمی تصریح کرد: همچنین با افتتاح این پروژه‌های عمرانی بسیاری از شهروندان استان ایلام از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند. 
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: استان 545 هزار نفری ایلام در دولت نهم و دهم روند توسعه در آن با کمک مسئولان شتاب گرفته است.
کرمی تصریح کرد: این روند توسعه با عنایت ویژه مسئولان دولت نهم و دهم در استان ایلام ایجاد شده که جای قدردانی از تلاش‌ها و زحمات آنان دارد.
وی ادامه داد: اکنون نیز مسئولان استان تمام توان خود را صرف توسعه همه جانبه استان ایلام کرده و در این راستا تلاش می‌کنند.
این مسئول اضافه کرد: استان ایلام در حال گذار از حالت توسعه نیافتگی به حالت توسعه یافتگی است که باید همه در این راستا تلاش خود را دو چندان کنند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول