اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش پاکدشت:

پروژه مهر در پاکدشت اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از عملیاتی شدن پروژه مهر در شهرستان پاکدشت خبر داد.

پروژه مهر در پاکدشت اجرا می‌شود
غلامعلی خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از اجرایی شدن پروژه مهر در پاکدشت خبر داد و گفت:‌ پروژه مهر طرحی ملی با نگرش کلی برای کیفیت بخشی فعالیت‌ها به منظور استفاده بهینه از نیروها، حفظ امکانات، تجهیزات و تنظیم برنامه منسجم آموزشی و پرورشی به عنوان یکی از وظایف اصلی مدیران واحدهای آموزشی و سایر کارکنان مدارس قبل از شروع هر سال تحصیلی جدید در راستای اهداف آموزش و پرورش است.
دبیر پروژه مهر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از تشکیل کمیته‌های این پروژه خبر داد و افزود: در مدیریت آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف این طرح ملی،‌ ستاد پروژه مهر با معرفی شش کمیته با عنوان‌های کمیته‌های انتصابات، تعمیر و تجهیز، ارزیابی عملکرد، تبلیغ و توجیه، تایید صلاحیت و سازماندهی به منظور هماهنگی فعالیتهای آموزشی و پرورشی و برنامه‌ریزی برای آمادگی و آغاز بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مطلوب مدارس در سال تحصیلی جدید با هدف ساماندهی به موقع نیروی انسانی بهره وری و افزایش کارایی و اثر بخشی فعالیت‌های انجام گرفته است.
وی در ارتباط با اهداف تشکیل این کمیته‌ها خاطرنشان کرد: آماده کردن فضای مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان در کلاس، یکپارچگی فرآیند نظام آموزشی و بهره گیری بهتر از امکانات، نیروی انسانی و تجهیزات موجود برای نزدیکی به وضع مطلوب و تکوین رسالت تعلیم و تربیت در راستای تحقق بخشیدن و رسیدن به اهداف آموزشی و پرورشی تشکیل شد.
خانی در ادامه خاطرنشان کرد: از آنجا که در سال جدید جهش علمی و تحول بنیادین در آموزش و پرورش بنا به مطالبات مقام معظم رهبری، سرلوحه اصلی فعالیت‌ها بوده و یکی از دغدغه‌های مسئولان تعلیم و تربیت کشور است و نظر به حساسیت موضوع، در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش و پرورش سعی بر آن داریم که با پیگیری‌های صورت پذیرفته و با توجه به امکانات موجود قدم به قدم به وضع مطلوب نزدیک شویم.
این گزارش حاکی است، تاکنون تعداد جلسات تشکیل شده توسط ستاد پروژه مهر سه جلسه، تعداد جلسات تشکیل شده توسط کمیته‌های شش‌گانه 17 جلسه و تعداد جلسات توجیهی برای مدیران دو جلسه گزارش شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول