اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان شمالی انجام شد؛

بهره‌برداری از 21 پروژه راهسازی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: 21 پروژه راه و ترابری با 150 میلیارد ریال اعتبار با حضور استاندار خراسان جنوبی به طور همزمان در سربیشه افتتاح شد.

بهره‌برداری از 21 پروژه راهسازی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان جنوبی در افتتاح پروژه‌های راه و ترابری سربیشه اظهار داشت: با گذشت32 سال از انقلاب اسلامی صحنه‌های منحصر به فردی از مقاومت و ایثار به ویژه در دوران دفاع مقدس در کشور عزیزمان ایران داشته‌ایم.
قهرمان رشید با بیان دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در زمینه هنر تاکید کرد: بعضی از افرادی که مدعی فعالیت در عرصه هنر هستند هنوز از گلخن طاغوت سیراب می‌شوند و در مقابل این ملت و هشت سال دفاع مقدس، رهبری عزیز و خون شهدا مقاومت می‌کنند و اسم خود را هنرمند می‌گذارند.
مقام عالی دولت در استان با اعلام اینکه در هفته دولت 754 پروژه با 203 میلیارد تومان اعتبار در استان به بهره‌برداری رسید، گفت: در دولت‌های نهم و دهم برای گازرسانی به استان350 میلیارد تومان هزینه شده است و نیز 103 میلیارد تومان اعتبار برای انتقال گاز به شهرستان‌های سربیشه و درمیان هزینه می‌شود، این در حالی است که اقدامات لازم به منظور گازرسانی به نهبندان نیز صورت می‌گیرد.
رشید از مسئولان صدا وسیمای استان خواست فرصت لازم برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای ارائه گزارش خدمات انجام شده فراهم کنند و مسئولان دستگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی بیشتری در این زمینه انجام دهند تا بعضی با سوء استفاده از افکارعمومی نتوانند در جامعه حوادثی در این زمینه به وجود آورند.
وی تاکید کرد: همه مسئولان منسجم و یکپارچه در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و می‌دانند که چون این خدمات با اخلاص صورت می‌گیرد خداوند محبت مردم را نسبت به آنها به وجود می‌آورد.
استاندار خراسان جنوبی در زمینه پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه راه و ترابری استان گفت: در سال 84 بالغ بر 2 هزار و657 کیلومتر راه آسفالته شهری در استان وجود داشت که این رقم درسال 89 به 3 هزار و140 کیلومتر افزایش یافته است.
رشید افزود: در سال 84 تنها 2 هزار و 440 کیلومتر راه روستایی در استان وجود داشت که این میزان به 4 هزار و141 کیلومتر در سال 89 رسیده است.
در این مراسم 21 پروژه اداره کل راه وترابری خراسان جنوبی شامل 16 پروژه راه روستایی به طول 108 کیلومتر با 47 میلیارد ریال اعتبار توسط استاندار مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با بهره‌برداری از آنها 892 خانوار در 26 روستا از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.
همچنین عملیات اجرایی پروژه بهسازی محور سربیشه- بیرجند به طول 50 کیلومتر آغاز شد که اعتبار برآورد شده در این پروژه 97 میلیارد ریال از محل اعتبارت ملی و ستانی است.
همچنین چهار باب راهدارخانه در شهرستان‌های قاین، سربیشه، سرایان و نهبندان با 290 میلیون تومان اعتبار به طور همزمان توسط استاندار خراسان جنوبی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول