اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی هشدار داد

کارشکنی ‌برخی جریان‌ها‌ در پروژه‌های عمرانی دولت

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارشنکی‌ها در هدفمند کردن یارانه‌ها و برجسته‌سازی نکات منفی امروز نیز ادامه دارد و در حال حاضر نیز در پروژه‌های مختلف کارشکنی می‌شود.

کارشکنی ‌برخی جریان‌ها‌ در پروژه‌های عمرانی دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی در دیدار با جمعی از جامعه کارگری و ورزشی استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: توجه مردم به این شهدای بزرگوار ما را به این مسیر رهنمون می‌کند که باید همانند آن بزرگواران اقدام و فعالیت کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه خدمات و فعالیت‌های عمرانی هر دولت متناسب با توان و ظرفیت هر دولت انجام می‌گیرد، افزود: حجم فعالیت‌های گسترده دولت نهم و دهم و خدمات این دولت در زمینه‌های مختلف موجب شد تا این دولت معیاری برای دولت‌های بعدی خود باشد.
بیگی بر استقامت دولت بر شعارهای انقلابی و عدالت محور خود تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسئله و ادامه فرهنگ کار و خدمت توسط دولت تاکید کردند.
وی یادآور شد: در واقع اقبال مردم به دولت نهم و دهم به خاطر رویکرد ارزش محور و انقلابی آن است که این روند ادامه خواهد یافت.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات مختلف دولت تاکید کرد: یکی از این خدمات عمده در زمینه مسکن مهر رخ داده است که خدمتی ممتاز و منحصر به فرد است.
بیگی با بیان اینکه مسکن مهر تنها یک پروژه عمرانی نیست، گفت: دولت در این پروژه بزرگ تلاش کرد تا دغدغه‌ای بزرگ را از مردم برطرف کند و باری بزرگ را از دوش مردم بردارد.
وی با اشاره به موفقیت‌های دولت در زمینه فائق آمدن بر تحریم‌های مختلف نفتی اظهار داشت: جمهوری اسلامی نه تنها در زمینه بنزین بر تحریم‌ها غلبه کرد بلکه در زمینه صدور بنزین نیز موفق عمل کرد.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: کارهای بزرگ دولت از جمله هدفمندی یارانه‌ها توسط دولت‌های گذشته رخ نداد، با وجود اینکه در این زمینه تلاش زیادی کردند اما موفقیت دولت‌های قبلی محدود بود.
بیگی در ادامه با بیان اینکه هدفمندی یارانه‌ها در مراحل مختلف با کارشکنی و تضعیف روحیه از سوی گروه‌های مختلف همراه بود، گفت: این افراد و جریان‌ها در مقاطع مختلف تلاش کردند تا این اقدام مهم را زیر سئوال ببرند.
وی افزود: این کارشنکی‌ها و برجسته‌سازی نکات منفی نیز امروز ادامه دارد و در حال حاضر نیز در پروژه‌های مختلف کارشکنی می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول