اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت؛

چند پروژه در زابل افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت صبح امروز با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان چند‌ پروژه در شهرستان زابل افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

چند پروژه در زابل افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، فرماندار زابل صبح امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: افتتاح دو باب کتابخانه عمومی با اعتباری بالغ بر 560 میلیون تومان، افتتاح یک واحد مسکن روستایی به نمایندگی از یکهزار واحد مسکن روستایی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان، افتتاح واحد تولیدی شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه با اعتبار 800 میلیون تومان از جمله این پروژه‌ها بود.
حسین کیخا با بیان اینکه افتتاح واحد تولیدی بتن آماده با اعتبار 600 میلیون تومان است.
افتتاح یک واحد مرغداری صنعتی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون، افتتاح یک واحد تولید پانل سقفی با اعتبار 400 میلیون تومان از دیگر پروژ‌ه‌هایی بود که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستان زابل افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
فرماندار زابل از آغاز پروژه عظیم انتقال آب کشاورزی به مزارع بوسیله خط لوله با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 685 میلیون تومان خبرداد.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه از آبگیر و کانال خروجی چاه‌نیمه چهارم بازدید کرد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان وبلوچستان نیز از بهره‌برداری پنج واحد تولیدی به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای این تعداد واحد تولیدی 24 هزارو 100 میلیون ریال است.
محمد یعقوبی ادامه داد:‌ این تعداد واحد تولیدی برای 70 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده‌اند. 
وی محل استقرار این واحدهای تولیدی را شهرکهای صنعتی زاهدان میرجاوه، سراوان، کنارک و ایرانشهر بمپور عنوان کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان‌وبلوچستان خاطرنشان کرد: ‌فوم پلیاستایرن، تیرچه بلوک، کنسرو حبوبات، فراورده‌های لبنی و بسته‌بندی ماهی و میگو محصولات واحدهای بهره‌برداری شده طی هفته دولت هستند.
یعقوبی خاطرنشان کرد: از ابتدا تاکنون 780 واحد تولیدی با اشتغال 9 هزار و 20 نفر در شهرکهای صنعتی سیستان‌و‌بلوچستان بهره‌برداری شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این واحدهای تولیدی یک هزار و 430 میلیارد ریال است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول