اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

9 دی نتیجه باورهای دینی و اعتقادی مردم است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حماسه 9 دی نتیجه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و نتیجه باورهای دینی و اعتقادی ملت ایران است.

9 دی نتیجه باورهای دینی و اعتقادی مردم است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی ایران از آغاز تاکنون گواهی می‌دهد که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا روش‌های مختلفی را برای براندازی این انقلاب از جمله شورش‌ها، کودتا و جنگ را به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی علیه دشمنان، آنها را مجبور کرد تا از روش دیگری به عنوان جنگ نرم استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری 22 خرداد ماه سال 88، انتخاباتی کم نظیر و با اهمیت بود، اضافه کرد: بیش از 85 درصد از جمعیت به پای صندوق‌های رای رفته بودند و این حضور باشکوه در جهان بی‌نظیر بود.

این مسئول با اشاره به اینکه این حضور باشکوه برای استکبار جهانی خوشایند نبود، ادامه داد: پس از اعلام نتایج برخی از کاندیداهای شکست خورده بازیچه دشمنان شدند و در یک جبهه واحد با قدرت‌های استکباری به نتیجه انتخابات اعتراض کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه این اعتراضات غیر قانونی حماسه بزرگ حضور مردم در پای صندوق‌های رای را به کام مردم تلخ کرد، اذعان داشت: انتخابات 22 خرداد ماه یک فرصت طلایی برای ملت ایران و تیر خلاصی به پروژه‌ها و توطئه‌های مختلف غرب بود که متاسفانه به دلیل اقداماتی که برخی از کاندیدهای انتخاباتی انجام دادند، اینگونه نشد.

این مسئول اظهار داشت: خوشبختانه به دنبال اقداماتی که توسط ضد انقلاب‌ها، فتنه‌گران، سلطنت‌طلبان، بهائیان، منافقان و اراذل و اوباش با اردوکشی‌های خیابانی خود به ویژه در عاشورا با حرمت‌شکنی و آتش زدن خیمه عزاداران حسینی و با رقص و پای‌کوبی در خیابان‌ها ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را به نمایش گذاشتند، مردم صبور و همیشه در صحنه ایران روز 9 دی با حضور گسترده و بی‌نظیر خود حماسه‌ای دیگر آفریدند.

حسینی متذکر شد: حضور دانشجویان و دانش‌آموزان در روز 9 دی بسیار پر شور و باشکوه بود.

انتهای پیام/73006/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول