اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل دفتر زنان استانداری خراسان رضوی

برنامه دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت دهه فجر و 9 دی بررسی شد

با حضور مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و 9 دی در حوزه زنان بررسی شد.

برنامه دستگاه‌های اجرایی برای گرامیداشت دهه فجر و 9 دی بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، صدیقه خدیوی در جلسه کمیته بانوان استان با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی باید نظرات زنان فرهیخته در خصوص گرامیداشت این ایام را ظرف 10 روز آینده به دبیرخانه ستاد ارسال کند، گفت: با توجه به نامگذاری 21 بهمن سال جاری به نام «انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده» دستگاه‌ها موظف به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این روز هستند.

وی به بررسی برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان در دهه فجر پرداخت و افزود: برگزاری سخنرانی با عناوین روزشمار دهه فجر، کارگاه‌های آموزشی با نام ولایت فقیه و فقه شیعی و تقدیر از بانوان فعال انقلابی و خانواده شهدا و جانبازان شاخص از مهم‌ترین برنامه دستگاه‌ها در این ایام است.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: در این ایام برگزاری کلاس‌های 35 ساعته امداد و نجات توسط هلال احمر، تولید تئاترهای مناسبتی توسط اداره‌کل ارشاد و برگزاری برنامه‌های متنوع توسط شهرداری و امور مساجد صورت خواهد گرفت.

خدیوی از دستگاه‌های اجرایی خواست تا برنامه مجموعه‌های ذیل خود در شهرستانها را بررسی و هماهنگی لازم را برای اجرای آن فراهم کنند.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول