اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش قرچک:

حماسه 9 دی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود

مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به حفظ ارزش‌های نظام گفت: حماسه 9 دی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

حماسه 9 دی باید به نسل‌های آینده انتقال داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هوشنگ کولیوند صبح امروز در جلسه اعلام برنامه‌های گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: ولایت و رهبری یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به ملت ما هدیه داده است و امروز حفظ آن بر همگان واجب است.

مدیر آموزش و پرورش قرچک با اشاره به سخن امام راحل (ره) مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه اظهار داشت: تنها عامل مهمی که در این 35 سال موجب شده کشور ما از خطرات و فتنه‌های دشمنان مصون بماند نقش مهم ولایت و رهبری در جامعه بوده است.

کولیوند افزود: در جریان فتنه 88 دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان به صحنه آمدند تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را از بین ببرند ولی این رهبری بود که توانست نقشه‌های آنها را نقش بر آب کند.

وی ادامه داد: حماسه عظیم 9 دی باید همیشه در ذهن ملت ایران باقی بماند و به نسل‌های آینده این حماسه پرشور همانند دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس انتقال داده شود.

مدیر آموزش و پرورش قرچک گفت: به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برنامه‌های مختلفی را تهیه دیده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به برگزاری همایش بصیرت‌افزایی و امام‌شناسی با حضور مدیران و معاونان پرورشی مدارس، تهیه تراکت و بروشور با موضوع 9 دی، دعوت از سخنرانان مذهبی به منظور تبیین حماسه 9 دی ماه، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی و عکاسی، تبلیغات محیطی و ... از ویژه برنامه‌های این اداره می‌باشد.

انتهای پیام/2462/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول